کاشف اسرار –پروژه گاز رسانی به 2 روستا از خوشه امام‌زاده ابراهیم شهرستان شفت با حضور نماینده مردم شفت و فرماندار این شهرستان، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کاشف اسرار ، روز سه شنبه 7 شهریور 1402، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به دو روستای بابارکاب و طالقان شهرستان شفت، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: برای گازرسانی به این دو روستای کوهستانی و صعب العبور بیش از 1.8 میلیارد تومان هزینه شده است.

عیسی جمال نیکویی با بیان اینکه این دو روستا دارای 151 خانوار می‌باشند، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه مجموع روستاهای گازدار شهرستان شفت به 94 روستا و میزان برخورداری به خانوارهای روستایی این شهرستان به 98.9 درصد رسیده است.

وی در خاتمه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقاء شاخص‌های بهره مندی از گاز در استان و بالاتر بودن این میزان نسبت به میانگین کشوری گفت: هم اکنون سطح برخورداری شهروندان استان در بخش گاز ۹۹.۹۷ درصد و در حوزه روستایی ۹7.۰8 درصد است.

خلیل بهروزی فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل، کارکنان و پیمان کاران شرکت گاز استان گیلان ه جهت گازرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی شهرستان شفت، گفت: برخورداری این مناطق کوهستانی از نعمت گاز با همت بلند و تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان شرکت گاز محقق شده است که شایسته تشکر و تحسین دارد.

وی در خاتمه از مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز درخواست کرد تا همانند گذشته برای خدمت رسانی شایسته به مردم شهرستان شفت تلاش کنند.

در پایان این مراسم مشعل گاز رسانی به دو روستای کوهستانی بابارکاب و طالقان توسط نماینده مردم و فرماندار شهرستان شفت بر افروخته شد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :