کاشف اسرار – مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان از عزل مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان خبر داد و گفت :هم اکنون ” شرکت یک نیمچه فعالیتی دارد ولی به آن صورت واقعی که می خواهد شرکت داشته باشد ندارد ، از قبل مشکلاتی برای ما به وجود آوردند و چند مدیران عامل که از قبل انتخاب کرده بودندیک سری قرار داد بسته بودند ولی قراردادهای خودشان را با سرمایه گذاران تکمیل نکردند

ولی جهانی ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه اجتماعی با اعلام این خبر ، اظهار کرد : 98 درصد از سهام شرکت توسعه گردشگری متعلق به وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری است .

وی شرکت توسعه گردشگری گیلان را فاقد ساختمان ملکی و نیروی انسانی عنوان و خاطر نشان کرد : اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان یک واحد اداری در اختیار شرکت گردشگری استان طی سنوات گذشته تاکنون در خیابان تختی شهر رشت قرار داده است.

این مسئول با بیان این که شرکت نوسعه گردشگری گیلان در گذشته یک سری مشکلات را به وجود آوردند و جدیدا این مشکلات توسط ما به عنوان اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان حل شده است .

جهانی ” ، متذکر شد : مدیر عامل قبلی شرکت توسعه گردشگری گیلان توسط شرکت توسعه گردشگری ایران ” برکنار و مقرر شده برای شخص دیگری حکم به عنوان مدیر عامل صادر بشود .

وی اضافه کرد : مقرر شده است به زودی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،تشکیل و اخذ تصمیماتی درباره شرکت توسعه گردشگری استان صورت بپذیرد .

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان این که هم اکنون ” شرکت توسعه گردشگری استان یک نیمچه فعالیتی دارد ولی به آن صورت واقعی که می خواهد شرکت داشته باشد ندارد ، خاطر نشان کرد : شرکت مذکور از قبل مشکلاتی برای ما به وجود آوردند و چند مدیران عامل که از قبل انتخاب کرده بودندیک سری قرار داد بسته بودند ولی قراردادهای خودشان را با سرمایه گذاران تکمیل تکردند .

جهانی ” با بیان این که یک بخشی انجام شده و قسمتی هم باقی مانده است ، تاکید کرد : مقرر شده مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران سفری به گیلان داشته باشند تا یک جمع بندی با هم دیگر درباره وضعیت شرکت مذکور داشته باشیم .

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :