کاشف اسرار – داشتن آسفالت مهم ترین دغدغه شهروندان عنوان و از مسئولین درخواست کرد در تخصیص قیر و اعتبار کمک کنند تا سبب رضایت مندی سنگروندان بشود .

به گزارش کاشف اسرار ، ” مجید مهروانی ” در نشست با خبرنگاران به مناسبت سپری شدن حدود 4 ماه از معارفه اش به عنوان شهردار سنگر ، اظهار کرد : دغدغه اصلی بنده و هم مردم سنگر این است دنبال نهضت آسفالت هستیم و به شدت دارند از  نداشتن آسفالت مناسب رنج می برند .

وی با اشاره به آماده بودن 480 کوچه آماده به آسفالت ، متذکر شد : هم اکنون حدود 250 تن قیر برای انجام عملیات آسفالت داریم که انجام عملیات مستلزم انتخاب پیمانکار طبق روال قانونی است .

این مسئول ، اضافه کرد : یک پیمان کار که از قبل در شهر سنگر کار می کرد متاسفانه یک سری مشکلات و معضلات بابت آن پیمان کار به وجود آمد که به شدت پیگیر این هستیم ادامه کار خودش را انجام بدهد ، مکاتبه و صورت جلسه با این پیمان کار داشتیم و یک قول ده روزه به ما داده که بیاید ادامه کار خودش را انجام بدهد .

مهروانی ” ، تصریح کرد : درخواست من از همه مسئولین این است که بتوانیم با کمک هم دیگر بتوانیم آسفالت معابر شهر سنگر را به نحو احسن انجام بدهیم .

وی اذعان کرد : من شهردار در طول سال می توانم 20 تا 30 کوچه را به تنهایی پیگیری و از منابع داخلی شهرداری برای انجام عملیات آسفالت بهره ببرم اما نگاه ویژه مسئولین باشد قاعدتآ می توانیم این مشکل را در کمترین فرصت حل بکنیم .

به گفته شهردار سنگر ، با کوچکترین بارش باران در شهر شهروندان دچار مشکل تردد بسیار سخت می شوند و شهرداری برای حل موقت آن نسبت به انجام  عملیات شن ریزی کرده است و امید است مسئولین کمک کنند تا کوچه های بیشتری در اولین فرصت از نعمت آسفالت برخوردار بشوند .

مهروانی ” تاکید کرد : بخش سنگر شرایط مهیا شدن به عنوان شهرستان را با قدمت بیش از 72 ساله دارد و خیلی زودتر از شهرستانهای دیگر می توانست به شهرستان تبدیل بشود .

وی  با اعتقاد بر این که با شهرستان شدن ” سنگر ” اعتبارات بهتری می توان جذب کرد ، متذکر شد : نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای برای شهرستان شدن ” سنگر ” تا حدودی رایزنی کرده اند و وزارت کشور هم بازرسان خودش را برای بررسی اعزام کرده و بازدیدها و تائیده های هم صورت پذیرفته و امیدواریم به زودی ” ستگر ” به شهرستان تبدیل بشود .

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :