کاشف اسرار – شهردار سنگر ، گفت :  طرح و مطالعات ایستگاه جدید آتش نشانی در حال انجام می باشد که یک نقطه از شهر مد نظر قرار گرفته شده و قرار است یک طرحی مشخص و بر آورد مالی بکنیم و به امید خدا بتوانیم تا هفتم مهر سال آینده به مرحله افتتاح برسانیم.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار از سنگر ، “ مجید مهروانی ” طی سخنانی در مراسم تجلیل از آتش نشانان این شهر به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهر ” روز آتش نشان و خدمات ایمنی ، اظهار کرد : برای مسولین بخش سنگر حل مشکلات شهر سنگر مهم است و از آنان در این خصوص تشکر دارم .

وی با تبریک فرا رسیدن روز آنش نشان به آنش نشانان جان بر کف شهر سنگر به ترک مراسم توسط برخی از آتش نشانان در دقیقه 17 از شروع برنامه برای اعزام به محل حادثه دیده  واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد حادثه خاص و شدیدی به وقوع نپیوسته باشد .

این مسوول با بیان این که حوزه آتش نشانی با جان پرسنل آتش نشان ارتباط دارد  که با جان خودشان بازی می کنند تا به جان و مال دیگران آسیبی نرسد، متذکر شد : ما در هر ساعت از شبانه روز به دوستان آنش نشان سر زدیم و دغدغه این عزیزان را شندیم و سعی کردیم رفاهیات لازم آنان که نیاز دارند را حل بکنیم .

مهروانی ، اضافه کرد : پرسنل آتش نشان یک سری خواسته های زود بازده داشتند که انجام دادیم و یک سری خواسته ها هم فنی و شهری می باشد که یک ایستگاه مجدد و داخل بافت شهری تاسیس بشود که طرح و مطالعات آن در حال انجام می باشد که یک نقطه از شهر مد نظر قرار گرفته شده و قرار است یک طرحی مشخص و بر آورد مالی بکنیم و به امید خدا بتوانیم تا هفتم مهر سال آینده به مرحله افتتاح برسانیم.

وی ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی را کاری نشدنی ندانست و از بخش دار سنگر که در مراسم حضور داشت خواهش کرد کمک کند تا یک سری مطالبات در اختصاص ماشین آتش نشانی و نیز  تجهیزات بسیار گران اطفای حریق  مهیا بشود .

شهردار سنگر ، اذعان کرد : آتش نشانی سنگر با کمترین ها ، بهترین عملیات ها را انجام می دهد و ما از آنان خواستیم که همیشه در هر شرایطی آماده برای اجرای عملیات باشند .

مهروانی ” ابراز امیدواری کرد با کمک همه مسئولین و نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی بتوانند یک ایستگاه دیگری هر چه سریعتر به مرحله افتتاح برسانند

وی خانه دوم آتش نشانان را ایستگاه آتش نشانی دانست و از دستور کار گرفتن توجه به رفاهیات ورزشی پرسنل آتش نشان شهر سنگر خبر داد که در آینده انجام می شود .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :