کاشف اسرار – استاندار گیلان ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان که به طور شبانه روزی برای خدمت صادقانه به مردم تلاش می کنند و در بخش زیرساخت‌های برق به خوبی عمل کرده و موفق بوده اند. افزود : از این شرکت به خاطر کار خوب و ارزنده در خصوص تعامل بسیار خوب با رسانه ها قدردانی می کنم و انتظار دارم این روند مستمر و ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، ” اسدالله عباسی ” طی سخنانی در مراسم افتتاحیه پست سیار ۲۰/‏۶۳ کیلو ولت رضوانشهر و اتصالات مربوطه که با حضور نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مردم و مسئولین در روستای ” تازه آباد ” این شهرستان برگزار شد ، اظهار کرد: طی ۲ سال اخیر شاهد هستیم که وزارت نیرو در بخش زیر ساخت به ویژه در تولید و توزیع برق موفقیت‌هایی را کسب کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توسعه زیرساخت‌ها اهتمام ویژه ای دارد، تصریح کرد: طی روزهای آینده آغاز به کار سد شفارود با حضور وزیر نیرو و معرفی پیمانکار جدید انجام می‌شود.

این مقام با اشاره به اینکه گیلان در فصل پیک گرما مسافر پذیر بوده و تا جایی که در ۶ ماهه نخست سال ۶۲ میلیون نفر شب اقامت داشته است، تاکید کرد : با توجه به اینکه گیلان دارای مزیت گردشگری بوده لذا ورود مسافر به استان را یک تهدید نمی دانیم بلکه فرصت است.

عباسی با بیان اینکه ما در بخش سرمایه گذاری اقتصادی خوش بختانه از میانگین کشوری ۶.۲ درصد بالاتر هستیم، ادامه داد: در مساله بیکاری نیز ۲.۱ درصد از میانگین کشوری پایین تر قرار داریم.

وی با تاکید بر اینکه تقویت دهکده دانش بنیان در دستور کار قرار دارد، افزود: با تقویت این بخش زمینه برای فارغ التحصیلان بیکار فراهم می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه قطار توسعه کشور از طریق دولت به حرکت در آمده است، اضافه کرد:  به زودی بخشی از پروژه های نیمه تمام دولت به اتمام می رسد.

عباسی ، ابراز کرد : از مجموعه شرکت برق منطقه ای گیلان قدردانی می کنم که به طور شبانه روزی برای خدمت صادقانه به مردم تلاش می کنند و در بخش زیرساخت‌های برق به خوبی عمل کرده و موفق بوده اند.

وی افزود: در توسعه زیرساخت‌ها موفق بوده ایم و از سرعت خوبی برخورداریم و باید تلاش کنیم تا امکانات رفاهی را برای مردم عزیزمان تأمین کنیم و به قول ها و وعده های خود عمل کنیم.

استاندار با اشاره به این نکته که گیلان  استانی گردش پذیر است و این مزیت نسبی استان است و باید از آن برای رشد و توسعه استان نهایت استفاده را ببریم ، اعتقاد دارد : این مهم با ارائه خدمات بهینه و مطلوب به گردشگران در تمامی بخش های آب، برق، راه و … محقق خواهد شد.

عباسی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: باید در احداث و ساخت زیرساخت ها به مصون بودن آنها از ضربه دشمنان فکر کنیم و هم چنین پروژه‌های زیرساختی باید در مقابل حوادث طبیعی مثل، سیل، زلزله، برف، طوفان و … مقاوم باشند.

وی ابراز کرد : از شرکت برق منطقه ای گیلان به خاطر کار خوب و ارزنده در خصوص تعامل بسیار خوب با رسانه ها قدردانی می کنم و انتظار دارم این روند مستمر و ادامه دار باشد.
در پایان این آیین، پروژه پست سیار 63.20 کیلوولت رضوانشهر و بطور همزمان پروژه اتصالات 63 کیلوولت تغذیه کننده پست سیار رضوانشهر، رسما از سوی استاندار گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :