کاشف اسرار – حسن محمد یاری ” از زمان انتخاب به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه طوالش ، ماسال و رضوانشهر در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه هایی مطرح و دنبال کرده ، ” افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی تا پایان محدوده شهرستان تالش ” ، است.

وی در این راستا 25 شهریور ماه 1399 شمسی با ” محسن رضایی میر قائد ” به عنوان دبیر وقت مجمع تشخیص مصلحت نظام ” دیدار کرد و با اشاره به عدم بهره مندی حوزه انتخابیه از تسهیلات منطقه آزاد تجاری _ صنعتی انزلی نظیر تردد خودروهای منطقه آزاد علی رغم برخورداری از موقعیت مطلوب جغرافیایی از حیث هم جواری با شهرستان انزلی پیرامون طرح مطرح شده در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی به گفتگو پرداخت.

دبیر سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان دیدار ضمن ارجمند شمردن خواسته مردم شریف و ولایت مدار شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال قول مساعد جهت افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی تا پایان محدوده شهرستان تالش را داد.

نماینده مردم طوالش ، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی ” امروز در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پیگیری تردد خودروهای منطقه آزاد انزلی تا پایان محدوده شهرستان تالش ” به پیگیری های خودش در کمیسیون اقتصادی خانه ملت اشاره کرد.

حسن محمد یاری ” به انجام مذاکرات اخیر خودش با فرماندهی نیروی انتظامی گیلان و اعلام نظر مثبت شفاهی و بلا مانع بودن مبنی بر امکان تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد انزلی تا پایان محدوده شهرستان تالش تا زمانی که قطعیت حاصل نشده ، اشاره کرد.

به گفته وی ، بیمه و ” جی پی اس ” خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی از موانع تردد این گونه وسایل نقلیه تا پایان محدوده شهرستان تالش تلقی می شود که پاسخگو نیست و برای حل این موارد در دستور کار قرار دارد.

این عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به دیدار اخیر خودش با رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی ” برای حل تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی تا پایان محدوده شهرستان انزلی ” اشاره کرد و ابراز داشت : ” مجید سیاه کار زاده ” پیگیر قضایا هستند و نامه نگاری کردند و هم اکنون تردد بدون مشکل دارد انجام می شود.

محمد یاری ” در پایان ، بیان کرد : ” می خواهیم موضوع تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی تا پایان محدوده شهرستان ” تالش ” قانون مند کنیم و عنقریب مکاتبات لازم انجام خواهیم داد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :