کاشف اسرار – یازدهم دی ماه 1401 شمسی بود خبر انتصاب ” محمد رضا امیری نژاد ” به عنوان : ” سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان ، منتشر و از زمان انتشار 1 سال و سه روز سپری شده است .

انجام برگزاری مراسم معارفه ” امیری نژاد ” به این سمت که از کارمندان اداره کل مذکور در حوزه : ” میراث فرهنگی ” می باشد و بلا تکلیف ماندن وی برای تصدی پست : ” معاونت ” یا وداع با این سمت این سوال در ذهن تداعی شده است : ” دادن حکم سرپرستی برای معاونت مهم میراث فرهنگی گیلان که از جمله وظایف آن : “سياست گذاري و برنامه ريزي در خصوص حفظ، مرمت، احياء، ساماندهي و مديريت بناها، مجموعه بناها، محوطه ها و بافت هاي تاريخي استان و نظارت بر اجراي طرح ها و برنامه هاي مربوط ” چقدر وجاهت دارد تا چه برسد به اینکه یک سال و سه روز ماه طول بکشد و هنوز معلوم نیست که حکمی دائمی برای : ” امیری نژاد ” خواهد خورد یا نه؟!

ماهیت حکم سرپرستی، موقتی است و به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مدت مجاز برای تصدی یک شغل با حکم سرپرستی حداکثر ۴ ماه می باشد.ما نمی دانیم به چه علت حکم دائم ” امیری نژاد ” صادر نمی شود؟ آیا مدیر کل یا وزارت خانه از مدیریت وی ناراضی است و می خواهد سرپرست یا معاون جدید تعیین کند؟

آیا اداره کل با دادن حکم دائم مشکلی ندارد ولی وزارت میراث فرهنگی تعلل می کند و به دلائلی نامعلوم حکم دائم را صادر نمی کند. چرا  مدیر کل میراث فرهنگی گیلان اعلام نمی کند به چه دلیلی حکم معاونت ” میراث فرهنگی استان ” صادر نمی شود، فصل برنامه ریزی در حال سپری شدن است،  سرپرست فعلی معاونت باید بداند که می ماند یا خیر؟

اگر صدور حکم  معاونت از مرحله استانی گذشته و در وزارت میراث فرهنگی معطل مانده است، وزارت خانه باید پاسخگو باشد چرا و به چه دلیلی حکم سرپرستی معاونت مذکور که حداکثر می توانست ۴ ماه باشد و در حال حاضر به 1 سال و سه روز ماه رسیده است ، تبدیل به حکم دائمی نمی شود؟!! مردم منتظرند تا هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود و حکم معاونت برای هر شخصی به امضاء برسد تا کارها، فعالیت ها و برنامه ریزی ها سرعت پیدا نماید.

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :