کاشف اسرار از ساعت 18 تا 21 امروز به همت شهردار جوان و پر تلاش بندر کیاشهر مراسم یادواره 167 شهید والامقام بخش بندر کیاشهر و گرامی داشت یاد و خاطره ابوالشهدا ء حجت الاسلام و المسلمین ” اسماعیلیان ” امام جمعه فقید این بخش در مسجد جامع بندر کیاشهر با حضور جمعیت بسیار زیاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، این مراسم با اجرای : ” رحمان نظام اسلامی – مجری بازنشسته صدا و سیمای ایران و از خبرنگاران دوران جنگ تحمیلی حضور و سخنرانی ” و حضور و سخنرانی : ” نعمان غلامی زاده ” به‌عنوان فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام ”  برگزار شد که از شهردار بندر کیاشهر برای برگزاری این مراسم معنوی تشکر کرد.

شهردار کیاشهر که پیش از این سابقه فعالیت مدیریتی در برخی از قسمت های شهرداری رشت دارد و رشت با بندر کیاشهر حدود 60 کیلومتر فاصله دارد توانست امشب مراسم باشکوه مرتضی عاطفی ” برای برگزاری یادواره 167 شهید کیاشهر سنگ تمام گذاشت و این سوال در ذهن تداعی شده است : ” آیا رحیم شوقی چهارده ” که خانواده شهید می باشد توانست چنین یادوارده باشکوهی در مرکز استان طی دهه فجر امسال برپا کند ؟

شهردار فعلی رشت بداند زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و توجه به مقام والای آنان، بدون شک کم‌ترین کاری است که می‌توان در قبال ایثارگری و از آن جان گذشتن این عزیزان انجام داد، به طوری که رهبری فرمودند : «من عقیده‌ی راسخ دارم بر اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است.»

حال اما آنچه در رشت شاهدش هستیم، به هیچ وجه شایسته مقام والای شهدا نیست. متاسفانه چند سالی است که تابلوهای رنگ و رو رفته شهدا بر تیر برق‌های شهر به شکل نامناسبی آویزان است و انگار قرار نیست هیچ تصمیمی برای تعویض و ترمیم آنان گرفته شود.

 

یک عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی اخیر پارلمان شهری با بیان این که برای منافع مردم رشت سکوت نمی کنم ، تصریح کرد : ورودی شهر رشت مایه خجالت است .

مسعود عباس نژاد ” در ادامه ، گفت : سازمان سیما و منظر شهرداری رشت گویا مرده است که حتی در ایام الله دهه فجر هیچ اقدام موثری انجام نداد و در پروژه میدان نیروی دریایی رشت نیز به واسطه مشکلات رقم خورده ، پروژه به تعویق افتاده است.

پایان پیام

.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :