کاشف اسرار -کاندیدای دوره دوازدهم حوزه انتخابیه رشت در مجلس شورای اسلامی ،دبیر کل حزب اعتدال و توسعه و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت های یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه افزایش هزینه‌های تولید کار اشتباهی است، گفت: ۸۰ هزار میلیارد تومان رهاورد ۸ سال حضورم در دولت برای گیلان بود.

به گزارش خبرنگار  کاشف  اسرار از رشت ، محمد باقر نوبخت حقیقی ” امروز در نشست خبری  اظهار کرد: با ۳۲ سال تجربه کاری در بخش‌های مختلف امروز آمده‌ام که در کنار مردم گیلان و رشت باشم ، رابطه عاطفی با مردم گیلان و رشت دارم و شرایط سخت، مشکلات و محدودیت‌ها من را بر آن داشت که دوباره وارد عرصه قانون گذاری از حوزه انتخابیه رشت شوم.

وی با بیان اینکه آمده‌ام تا اندوخته‌ها و دانشم را به نفع مردم و برای مردم بهره گیرم، تاکید کرد : ارتباط در سطح کلان، تجربه تقیینی و اجرایی بنده به توسعه گیلان کمک خواهد کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اقدامات مؤثر  خودش در توسعه زیرساخت‌های مواصلاتی گیلان در دولت یازدهم و دوازدهم  ، خاطر نشان کرد: از ظرفیت ملی برای توسعه آزادراهی و ریلی در گیلان در زمانی که در دولت یازدهم و دوازدهم مسؤولیت داشتم بهترین بهره را بردم و مقدمات توسعه شبکه ریلی و آزادراهی گیلان در دولت تدبیر و امید فراهم شد.

نوبخت حقیقی ” با بیان اینکه رهاورد حضور ۸ ساله‌ام در دولت تدبیر و امید تخصیص بیش از یک و نیم میلیون دلار معادل ۸۰ هزار میلیارد تومان به نرخ امروز برای گیلان بوده است، گفت: فقط بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در بخش ساخت بیمارستان‌های گیلان اختصاص دادم.

وی با بیان اینکه برای استیفای حقوق مردم گیلان و رشت به مجلس می‌روم، اضافه کرد: به محض ورود به بهارستان در تصمیم گیری های کلان کشور و هدف گذاری‌های مجلس سهیم و مطالبه گر جدی مشکلات مردم گیلان و رشت در بهارستان خواهم شد.

این نامزد انتخابات ، پاسخگویی به مطالبات مردم را وظایف نمایندگان و مسؤولان دانست و بیان کرد: در ماه یک روز را از صبح تا پاسی از شب برای پاسخگویی به مردم اختصاص خواهم داد.

نوبخت حقیقی ” با بیان این که حزب اعتدال و توسعه  “در حال حاضر در گیلان لیست ندارد، گفت: توافق با اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها منعکس کننده مطالبات مردم هستند، اضافه کرد: رسانه‌ها بازوان پر توان مردم و مسؤولان هستند و با رهیابی به خانه ملت از اصحاب رسانه حمایت خواهم کرد و قوانین به نفع آنان اصلاح و وضع می کنم

نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کارخانه یا شرکتی در کشور ندارم، افزود: اگر کارخانه‌ای در شهری به نام من پیدا کردید آن را به نام شما خواهم زد.

نوبخت حقیقی ” با تاکید بر این که افزایش هزینه‌های تولید کار اشتباهی است، گفت: دریافت مالیات باعث افزایش هزینه تولید و در نتیجه تورم و کود می‌شود و تبعات جبران ناپذیری دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ” پایگاه خبری زرجوب نیوز ” درباره برنامه ها برای حوزه محیط زیست ، با اشاره به اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پسماند سراوان در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد: در همان دوران ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روند مطالعاتی دو رودخانه زرجوب و گوهررود اختصاص یافت.

این شهروند رشتی با بیان اینکه لذت خدمت برای مردم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم، گفت: در زمان برف سنگین گیلان ۴ روز به صورت میدانی در این استان مستقر شدم و به عنوان مدیر بحران به مردم استانم خدمت کردم و هم اکنون دنبال کاهش نا رضایتی‌ها در گیلان هستم.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :