کاشف اسرار – نماینده مردم رشت در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان ، تاکید کرد : ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” در صورت راهیابی به دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ، باید رئیس قوه مقننه بشود.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، ” غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی ” طی سخنانی در مراسم افتتاح ستاد مردمی ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” در بلوار دیلمان شهر ک گلسار رشت ”  با تبریک اعیاد شعبانیه ،به طرح این سئوالات پرداخت : چرا باید در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و اگر اغنا شدیم در انتخابات شرکت نماییم و چرا باید در انتخابات ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” رای داد ؟

وی با اشاره به تعیین جمعه 11 اسفند ماه 1402 شمسی برای برگزاری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور ، تصریح کرد : تنها راه اصلاح و رشد کشور ، انتخابات است و مردم ایران صاحب انقلاب اسلامی و نظام می باشند و این خاک و کشور مال ماست .

این فعال سیاسی ، خودش را فرزند و صاحب انقلاب اسلامی و وطن پرست دانست و ابراز کرد : دل من هم چون هم وطنان برای ایران می تپد با القاب کذایی دلمان نمی شکند و دل سرد نمی شویم ، چون انقلاب اسلامی ، نظام و جمهوری اسلامی برای ماست و به خاطر 230 هزار جوانی که زیر خروارها خاک هستند با تمام توان از این انقلاب و نظام دفاع خواهیم کرد و همه کسانی مترصد هستند که بچه های انقلابی واقعی دل سرد بکنند ، ما دل سرد نمی شویم.

جعفر زاده ایمن آبادی ” با اشاره به وظیفه خودش برای نام نویسی به عنوان نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، متذکر شد : شورای نگهبان بنده و یک تعداد دیگری را تائید صلاحیت نکردند که برای خودشان قابل احترام می باشد و تاکنون یک نفر پیدا نشده که به من بگوید برای چه دلیل تائید نشده ام !

وی تاکید کرد : پس از برگزاری انتخابات پیش رو به صورت مکتوب از شورای نگهبان خواهم خواست هر دلیل و مدرک برای عدم تائید صلاحیت من وجود دارد اعلام بکنند تا مردم بدانند کسی که بیش از 70 درصد سلامتی اش را داده و چندین بار به حج و اماکن متبرکه نائل شده و نماز و روزه قضا ندارد ، چرا به عنوان نامزد انتخابات تائیدش نکرد !

عضو اسبق مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، عدم التزام به اسلام و هم چنین عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی را دلایل عدم تائید صلاحیت خودش اعلام و تهمت بسیار سنگین دانست.

جعفر زاده ایمن آبادی ” با تاکید بر حضور فعال در پای صندوق رای برای اثبات پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران که معتقد است دیگر این انقلاب اسلامی تکرار نمی شود ، ابراز کرد : با حضور پای صندوق رای به کسانی که سبب ایجاد گرانی های مصنوعی ، تورم و سخت گیری هایی برای مردم شده اند پیام می دهیم شما نمی توانید بین ما ، نظام و ولایت فقیه ، قانون اساسی و جمهوری اسلامی ، فاصله بیاندازید.

وی با بیان این که ما برای این انقلاب زحمت کشیده ایم و هر چه در توان داشتیم دادیم و تا آخرین قطره خون در بدن داریم پای نظام و جمهوری اسلامی ایستاده ایم ، اضافه کرد : خواهش من از مردم این می باشد حضور فعال در انتخابات پیش رو داشته باشند و بنده اولین شخصی خواهم بود علی رغم وجود تلخ کامی ها ، بی مهری ها و کم لطفی ها در روز جمعه 11 اسفند ماه جاری رای خودم در صندوق رای خواهم انداخت

نماینده مردم رشت در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ،به هواداران توصیه کرد : از انداختن رای سفید به صندوق های رای مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ” خودداری و به استاد گرامی خودش و افتخار مردم گیلان  و بزرگ مرد تاریخ استان و کشور ، ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” رای بدهند .

جعفر زاده ایمن آبادی ” که هنگام سخنرانی اش ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” حضور داشت ، خاطر نشان کرد : بنده از مخالفین حضور ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ” بودم ، خدمت او رسیدم و گفتم در بهترین شرایط 100 سال دیگر ” نوبخت حقیقی ” دیگری در رشت به وجود نخواهد آمد ، تو اسطوره ، افتخار ،میرزا کوچک و امیر کبیر ما هستید.

وی افزود : ما رشتی ها و گیلانی ها آرزو داریم یک رئیس جمهوری داشته باشیم و ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” می تواند دومین مقام رسمی کشور در آینده باشند ولی در صورت راهیابی به دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ، باید رئیس قوه مقننه بشود .

این فعال سیاسی با تصریح بر این که ما  نخبه کش نیستیم و قدر سرمایه های خودمان در گیلان را می دانیم و می داریم ، ابراز کرد : دنیا به آخر نرسیده و هر کس قرار بود در این انتخابات به بنده رای بدهد ، رای من فقط ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” است.

جعفر زاده ایمن آبادی ” در واکنش به انتقادات برخی از سایت ها به بیانیه چند روز پیش خودش مبنی بر این که تاکنون تصمیمی نگرفته ام از شخصی حمایت بکنم ، ذیاد آور شد : چون ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” خیلی دو دل بودند به عنوان نامزد از حوزه انتخابیه تهران یا رشت شرکت کند ، ولی الان از رشت کاندیدا شده اند و مورد حمایت بنده هستند .

به گفته وی ، اگر نوبخت حقیقی ” معاون رئیس جمهوری نبودند ، راه آهن  تهران به رشت و رشت به مشهد نبود و تیم فوتبال داماش هم از لیگ برتر سقوط کرده بود ولی با حمایت او در لیگ برتر بازی کرد.

عضو اسبق مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، اذعان کرد : اگر نقصی در زمان فعالیت ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” به عنوان معاون رئیس جمهوری ” وجود داشت به علت بی عرضگی مسئول مربوطه بود و ربطی به ” نوبخت حقیقی ” نداشت و کسی نرفت درب او  بسته باشد

جعفر زاده ایمن آبادی ” خطاب به ” نوبخت حقیقی، گفت : دل من برای شما می سوزد که خدمات بسیار زیادی به استان گیلان علی الخصوص رشت کرده اید ولی بیان نشده است.

وی سربلندی کشور ، گیلان و رشت خواستار شد و اشل ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” را ملی دانست و خاطر نشان کرد : جناح های مقابل با نامزدی” نوبخت حقیقی ” از حوزه انتخابیه رشت ، با هم ائتلاف کردند و ساختار و معادلات سیاسی کشور به هم خورد ، باید این شخصیت سوپر ملی با رای نجومی به مجلس راه یابد و از او می خواهیم او ریاست مجلس دوره دوازدهم را بر عهده بگیرد.

این فعال سیاسی با ادعا بر این که هم اکنون پرچم رشت بر روی زمین افتاده است ، ” ابراز کرد : دوست دارم ” نوبخت حقیقی ” در کسوت ریاست مجلس شورای اسلامی ببینم که افتخار ما گیلانی هاست.

جعفر زاده ایمن آبادی ” با اشاره به بازنشسته بودن خودش، اظهار کرد : عهد ما با امام راحل و شهداست و تابع ولی فقیه هستیم و برای شادی روح شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب و مردم در انتخابات پیش رو شرکت می کنیم و اسیر دسیسه توطئه نفوذی ها نمی شویم .

وی در پایان با تاکید بر این که هیچ انتظاری از ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” نداریم از همه هوادارانش خواست تک رای به این شخصیت سوپر ملی رای بدهند تا با رای نجومی به خانه ملت راه یابند.

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :