کاشف اسرار – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ، اذعان کرد : برخی از واحدهای صنعتی مثل پوشش و چوکا بدهی خیلی سنگینی دارند و چون برای حمایت از اشتغال و تولید با آنها خیلی مدارا شده و داریم مدارا می کنیم ، امیدواریم هر چه سریع تر پرداختی انجام بدهند تا بتوانیم خدمات خیلی بهتری به مردم ارائه بدهیم.

محمد تقی مهدی زاده ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران پایگاه های خبری ” کاشف اسرار و زرجوب نیوز ” درباره مهم ترین دغدغه با توجه به نزدیکی به ایام نوروز 1403 شمسی ، اظهار کرد : ما مثل همیشه دنبال این هستیم آرامش را در زندگی مردم بابت تامین برق مشترکین داشته باشیم .

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در 11 اسفند ماه جاری ، الحمدالله در حوزه گیلان به لطف خداوند و تلاش و کوشش همکاران شرکت توزیع نیروق برق استان هیچ مشکلی را نداشتیم و با بارش برف سنگین علی رغم این که می توانست خسارت بسیار زیادی مثل برف های 1398 و 1383 داشته باشد چون همکاران ما پای کار بودند مشکلی اتفاق نیفتاد .

این مسوول درباره تمهیدات شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای ایام پیش روی نوروز 1403 شمسی ، متذکر شد : اکیپ های نوروزی آماده شده اند و برنامه ریزی کرده ایم تا ان شاء الله بتوانند یک برق پایدار برای مشترکین در ایام نوروز و ماه رمضان فراهم بشود

مهدی زاده ، تاکید کرد : تمام تلاش ما بر این است که مردم دغدغه ای از بابت تامین برق نداشته باشند ، اما باید بحث مدیریت استفاده از برق جدی گرفته بشود .

به گفته وی ، الان مدیریت استفاده از برق یک نگاه ، فرهنگ و علم است و همه باید این نگاه و توجه را داشته باشیم که درست مصرف بکنیم ، بی رویه مصرف نکنیم چون جزو سرمایه های ملی تلقی می شود باید صیانت بشود و صیانت کردن هم درست مصرف نمودن است .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان درباره ادعایمبنی بر ناترازی در برق استان ، ابراز کرد : میزان تولید با مصرف گیلان در ایام پیک برابری می کند و در شرایط فعلی که پایین می باشد در استان مصرف بیشتر است و چون شبکه در کشور به هم متصل است .

مهدی زاده ، تصریح کرد : اگر در شبکه سراسری مشکلی در یکی از استان ها به وجود بیاید گیلان هم متاثر می شود ، بنابراین در کل کشور ما چون ناترازی داریم بحث مدیریت مصرف بسیار مهم تلقی و باید توجه خاصی به آن بشود

وی ابراز کرد : هم اکنون نیروگاه های ما در حال تولید می باشند سوخت آنها از محل گاز و مایع تامین می شود و آن سوخت هم سرمایه ملی می باشد ،بنابراین باید دقت بکنیم که کمتر مصرف نماییم و سوخت برای ذخیره باشد تا برای سنوات آینده استفاده بشود . هر چه قدر صرف جویی بکنیم سرمایه ملی و برای همه است.

این مسوول در پایان از بدهی مشترکین مختلف [ خانگی ، ادارات تجاری و صنعتی بین 250 تا 280 میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق گیلان بابت مصرف برق خبر داد .

مهدی زاده ،  اذعان کرد : برخی از واحدهای صنعتی مثل پوشش و چوکا بدهی خیلی سنگینی دارند و چون برای حمایت از اشتغال و تولید با آنها خیلی مدارا شده و داریم مدارا می کنیم ، امیدواریم هر چه سریع تر پرداختی انجام بدهند تا بتوانیم خدمات خیلی بهتری به مردم ارائه بدهیم.

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :