کاشف اسرار – هیأت وزیران در جلسه 11 آبان 1399 شمسی به پیشنهاد شماره ۲۴۸۷۶ مورخ ۱۳۹۸/۲/۱۱ وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری ـ مصوب ۱۳۶۲ـ تشکیل شهرستان خمام از ترکیب بخش­های مرکزی (شامل دهستان‏های چاپارخانه و کته سر خمام) و چوکام در استان گیلان را مصوب کرد.

به گزارش کاشف اسرار ، به دنبال تصویب شهرستان خمام توسط هیات دولت ، اولین فرماندار این ولایت در زمان فعالیت دولت دوازدهم به تاریخ 27 دی ماه 1399 شمسی منصوب و از زمان انتصاب تاکنون 3 سال و 2 ماه و 8 روز معادل 1 هزار و 163 روز سپری شده است .

375 روز پس از انتصاب اولین سرپرست فرمانداری خمام ، خبر انتصاب ” یدالله حسنی مریان ” به عنوان مدیر مخابرات استان گیلان در برخی از رسانه ها منتشر شد ، اما احتمالا تشکیل شهرستان و انتصاب نخستین نماینده عالی دولت در استان به گوش ” حسنی مریان ” نرسیده است ، زیرا هم چنان تابلوی اداره مخابرات خمام بخش شهرستان خمام به چشم می خورد و تعویض نشده است.

آیا این احتمال وجود دارد مدیر مخابرات گیلان استان تاکنون از مخابرات خمام بازدیدی نداشته‌اند تا این وضعیت را ببینند و جلوی این وضعیت را بگیرند؟ این انتظار را هم نباید داشت که از عالم غیب نسبت به اصلاح برخی اشکالات در مخابرات گیلان اقدام شود.

هر چند به نظر می‌رسد یدالله حسنی مریان از حضور در جمع رسانه‌ها برای پاسخگویی به سؤالات مشترکین مخابرات استان گیلان فراری است؛ اما این آمادگی وجود دارد تا جوابیه آن شرکت به اطلاع عموم مردم رسانده شود .

نویسنده : خلیل اخوان اصغری

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :