فرمانده انتظامي استان گیلان از کشف بيش از 54 هزار عدد اقلام خوراکي و لوازم بهداشتي احتکار شده به ارزش 91 ميليارد و 782 ميليون ريال داخل يک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

“عزيزاله ملکي”  با اشاره به اينکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سيستم توليد و توزيع، فشار اقتصادي به مردم وارد مي‌کند، اظهارداشت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولويت‌هاي اصلي مجموعه انتظامي است و پليس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکني و اخلال در بازار برخورد مي‌کند.
وي با بيان اينکه ماموران پليس امنيت اقتصادي با انجام تحقيقات نامحسوس از احتکار مقدار زيادي مواد غذايي و لوازم بهداشتي داخل انبار يکي از شرکت‌‌ها در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس اين مکان اعزام شدند، افزود: پليس در بازرسي از اين مکان، 54 هزار و 725 عدد انواع نوشيدني و محصولات بهداشتي شامل دستمال کاغذي، دستمال مرطوب و مايع شوينده احتکار شده را کشف کرد.
فرمانده انتظامي استان گيلان، ارزش تقريبي اين کشفيات را طبق نظر کارشناسان 91 ميليارد و 782 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: در اين خصوص متهم 51 ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
ملکی ” در پايان بر جديت و قاطعيت پليس براي برخورد همه جانبه با محتکران تاکيد کرد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات در خصوص قاچاق يا احتکار کالا را از طريق سامانه خبري پليس امنيت اقتصادي به شماره 096300 به کارشناسان اين مجموعه اطلاع دهند

.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :