کاشف اسرار – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، بازگشایی راه شفت به زنجان حتی به صورت خاکی را یکی از مطالبات مردم برشمرد و خواست تا استاندار دستور بازگشایی این مسیر را به مردم شفت هدیه دهد.
غلام علی نیک‌فهم خوب روان ” در دومین نشست استانی ستاد مدیریت بحران حریق امامزاده ابراهیم شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه شفت ۵۷۱ کیلومتر راه دارد، اظهار کرد: ۴۵۱ کیلومتر از این شبکه راه معادل ۷۵ درصد، آسفالته است که ۴۵ درصد آن‌ها نیازمند بهسازی است.

وی با بیان اینکه راه‌های شفت کوهستانی با شیب بسیاری دارد، گفت: محور احمدسرگوراب به امامزاده ابراهیم شفت طی چندین سال اخیر چندین بار روکش آسفالت شده اما به سبب کوهستانی بودن، بارندگی و بار ترافیکی زیاد اغلب این راه‌ها فرسوده و مستهلک شده است.

این مسوول با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر از راه احمدسرگوراب به امامزاده ابراهیم با عمق خرابی مواجه است، افزود: هشت کیلومتر از این راه در دست بهسازی و مابقی آن نیز به صورت لکه‌ای اصلاح و بهسازی می‌شود.

نیک فهم خوب روان ” با اذعان به اینکه شفت از شهرستان‌های بن بست بوده و یکی از مطالبات دیرینه مردم این سامان، خارج شدن از این بن بست است، خاطرنشان کرد: بازگشایی راه شفت به زنجان حتی به صورت خاکی یکی از مطالبات مردم بوده که لازم است بازگشایی این مسیر با دستور استاندار محترم ، هدیه‌ای به این مردم باشد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :