کاشف اسرار – شهردار لنگرود علت تامه فوت پاکبان جوان لنگرودی را برخورد لاستیک جلو خودرو ایسوزو شهرداری اعلام کرد و متذکر شد : ادعای برخی مبنی بر برخورد لاستیک عقب خودرو با سر متوفی کذب است.

صادق صادق پور ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ” کاشف اسرار ”  به جان باختن پاکبان ۲۰‌ساله لنگرودی هنگام انجام وظیفه واکنش نشان داد و گفت : ضایعه غم انگیز درگذشت ناباورانه همکار گرانقدر و پاکبان پرتلاش شهرداری، مرحوم ” جعفر محجوب‌ پور  “موجب تألم و تأثر فراوان شد.

وی به حکمت و نگاه حضرت امیر مومنان علی علیه السلام درباره مرگ برگرفته از نهج البلاغه اشاره کرد که فرموده اند : «این مرگ، از شما شروع نشده و به شما نیز پایان نمی یابد این رفیق و دوست تازه گذشته شما گاهی مسافرت می رفت، اینک نیز به مسافرت رفته. اگر از این سفر بازگشت، بسیار خوب و گرنه شما به سوی او خواهید رفت»

این مسوول ضمن عرض تسلیت و ابراز هم دردی با خانواده متوفی ، اظهار کرد : مرحوم ” جعفر محجوب‌ پور ” حدود سه ماه پیش به عنوان نیروی روز کار شروع به کار نمود و طی پیامکی درخواست کرده بود شب ها مشغول به کار باشد .

صادق پور ” در واکنش به نوشتار برخی اشخاص مبنی بر این که : ” نیروهای شب کار باید از کلاه کاسکت حین پاکبانی استفاده کنند ” ، به طرح این سئوال پپرداخت : ” کدام پاکبان شهرداری در ایران از کلاه کاسکت حین پاکبانی استفاده می کند که نیروهای پاکبان شهرداری لنگرود از آن استفاده بکنند ؟

وی با بیان این که خودرویی که موجب فوت نیروی پاکبان شهرداری لنگرود موجب فوت دلخراش شهرداری لنگرود را فراهم ساخت خودروی به روز ایسوزو دارای برگه معاینه فنی معتبر بوده است ، متذکر شد : هیچ کدام یک از خودروهای ایسوزو دارای دوربین سنسور عقب نیست که خودرو شهرداری لنگرود بخواهد مشمول این سیستم باشد .

شهردار لنگرود علت فوت پاکبان جوان لنگرودی را برخورد لاستیک جلو خودرو ایسوزو شهرداری اعلام کرد و متذکر شد : ادعای برخی مبنی بر برخورد لاستیک عقب خودرو با سر متوفی کذب است.

صادق پور ” با ابراز تاسف شدید از مرگ همکار و پاکبان شهرداری لنگرود در هفته جاری ، ابراز کرد : مرحوم ” جعفر محجوب پور ” جزو خانواده ما محسوب می شود ، ضمن این که هم اکنون دارای  چندین دستگاه خودرو و 358 نیرو می باشم ، امکان بروز حادثه برای بنده هم وجود دارد.

وی به گزارش پلیس راهور درباره علت بروز حادثه مرگ دلخراش پاکبان لنگرودی پرداخت و اظهار کرد : خودرو ایسوزو که سبب مرگ پاکبان شد نقص ایمنی نداشته و برخورد لاستیک جلو عامل مرگ بود ، ضمن این که راننده از آنجا برداشته شد .

این مسوول ، بیان : بنده هر چند ماه یک بار با کارکنان از جمله پاکبانان نشست برگزار می کنم و حدود دو هفته پیش از فوت پاکبان عزیز لنگرودی ، رعایت اصول ایمنی را متذکر شدم

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :