کاشف اسرار – در مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان و فرماندار شهرستان رودبار، حکم ریاست اداره گاز رودبار به یوسف کاظمی اهدا شد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از  روابط عمومی گاز گیلان- در اين مراسم از زحمات ابوالقاسم کوچکی رئيس پيشين اداره گاز شهرستان رودبار تقدیر به عمل آمد و حکم ریاست این اداره به یوسف کاظمی اهدا و برای وی درجهت اجرای شایسته وظایف محوله آرزوی موفقیت شد.

فرماندار شهرستان رودبار، ” طی سخنانی در این مراسم ، گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی شهرستان، تقویت زیرساخت های گاز رسانی نیاز به تلاش مضاعف دارد.

طهمورث عمو پور” ، افزود: با پیگیری های به عمل آمده در ایام الله دهه فجر سال گذشته، پروژه گاز رسانی به ۱۳ روستای فاقد گاز شهرستان، آغاز شده است.

وی یاد آور شد: عملیات گاز رسانی به روستای نوده فاراب بخش عمارلو که دورترین روستای شهرستان است، نیز در حال انجام بوده و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ” طی سخنانی از همراهی همه مسئولین شهرستان رودبار به ویژه نماینده، امام جمعه و فرماندار این شهرستان برای خدمات رسانی به مردم و مشترکین گاز طبیعی تشکر و قدردانی کرد.

عیسی جمال نیکویی ” درخصوص رئیس جدید اداره گاز رودبار گفت: یوسف کاظمی یکی از کارکنان خدوم و پر تلاش شرکت گاز است و از  او می خواهم در مسئولیت جدید نیز همانند گذشته با همت و تلاش مستمر برای خدمت رسانی به مردم تلاش کند.

لازم به توضیح است ابوالقاسم کوچکی رئيس پيشين اداره گاز رودبار از مدیران بومی این شهرستان است که در شرف بازنشستگی قرار دارد. گفتنی است یوسف کاظمی از مدیران بومی شهرستان رودبار است که پیش از این سابقه ریاست اداره خشکبیجار، مسئول تعمیرات اداره رشت، معاون اداره گاز سنگر و مسئول تعمیرات اداره گاز شهرستان رودبار را در روزمه کاری خود دارد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :