کاشف اسرار – مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه یکی از رویکردهای نوسازی مدارس، پاس داشت مفاخر ملی است، بیان داشت: نام گذاری مدارس به نام شهید خدمت در راستای پاس داشت مفاخر ملی و بزرگ داشت نام «شهید آیت الله رئیسی» به عنوان یکی از نمادهای خدمت گزاری صادقانه بود.

علی دقیق ” طی گفتگویی ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیّد ابراهیم رئیسی و همراهانش، با اعلام این خبر افزود: سید شهیدان اهل خدمت، عالمی بسیار وارسته و خدمت گزاری صدیق بود که چهره‌ای متفاوت از خدمت را به یادگار گذاشت.

وی با اشاره اینکه مکتب شهید رئیسی به عنوان الگویی ماندگار در تاریخ جاویدان خواهد ماند، تصریح نمود: سید شهدای خدمت به‌عنوان رئیس جمهور خدمت گزار با تلاش صادقه و پشت کار، نماد خدمت در کشور شناخته شد.

این مسوول با بیان این که درطول دوران ریاست جمهوری شهید خدمت، خدمات ارزنده‌ای برای آموزش و پرورش رقم زده شد، افزود: استان گیلان به پاس قدردانی از پشتیبانی‌ها و عنایات ویژه شهیدجمهور، با افتخار مدارسی را در شهرستان های لنگرود و تالش به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نام‌گذاری نمود.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای نوسازی مدارس، پاسداشت مفاخر ملی است، بیان داشت: نامگذاری مدارس به نام شهید خدمت در راستای پاسداشت مفاخر ملی و بزرگداشت نام «شهید آیت الله رئیسی» به عنوان یکی از نمادهای خدمتگزاری صادقانه بود.

گفتنی است بالگرد حامل حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :