کاشف اسرار – به منظور جذب مشارکت مردمی در امر آبرسانی دومین جلسه مجمع خیرین آبرسان گیلان با حضور نمایندگان امور آبفای شهرستان در این طرح برگزار شد.

نماينده مجری طرح محرومیت زدایی و نماینده شرکت در امور خیرین آبرسان ضمن قدرداني از تلاش همكاران مجموعه آب و فاضلاب گيلان به تشريح اهداف اين مجمع پرداخت و يادآور شد: با توجه به كمبود منابع آبي در دسترس و اهميت مدیریت مصارف آب، نبايد از مناطق كمتر توسعه يافته و محروم از نعمت آب آشاميدني استان غافل شد.

آریا جهانگيري ”  ضمن تأکید به لزوم توجه ویژه به مناطق محروم و رفع تنش آبی از روستاها تصریح کرد: شناسایی منابع آبی مناسب برای این روستاها و دعوت از خیرين برای مشارکت در امور مربوط به آبرسانی به روستاها ، ضمن رفع مشکلات تنش آبی، موجب رونق روستاها نیز خواهد شد.

وی با اشاره به پيشينه ظرفيت ورود افراد خير در اموري نظير مسجد سازي ، مدرسه سازی و … که دستاوردهای عظیمی در حوزه مشارکت های مردمی را در پی داشت افزود: از همکاران منتخبی که در مناطق مسئولیت پیگیری امور مربوط به مجمع خیرین آبرسان را بر عهده دارند انتظار می رود با شناسایی ظرفیت های موجود شهرستان و تبیین اهمیت مشارکت در این امر خداپسندانه، مجدانه تلاش نمایند.

وي همچنين به فعاليت هاي انجام شده در اين خصوص پرداخت و از اولين خير آبرسان اين بخش در شهرستان سياهكل (خانواده محترم غفوري خواه ) جهت پرداخت مبلغ حدود يكصد ميليون تومان بابت خريد ۲ كيلومتر لوله سايز ۶۳ میلیمتر و رفع مشكل كمبود آب يك روستا، تشكر كرد .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :