کاشف اسرار – شهردار خمام در مراسم معارفه شهردار خمام ، گفت : از شهرداری توقع کار فرهنگی داریم یعنی زمینه ی کار فرهنگی جهت رعایت اخلاق شهروندی، بالا رفتن آستانه تحمل مردم، فرهنگ تفکیک و دفن زباله، فرهنگ استفاده از مبلمان شهری و رانندگی وفرهنگ آپارتمان نشینی و… را فراهم نماید

حسن آدمیت ” طی سخنانی در جلسه معارفه رامین احمدزاده به عنوان شهردار جدید خمام در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سایر مسئولین شهرستانی و همچنین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گیلان برگزار شد ، اظهار کرد؛ با توجه به معارفه و انتخاب شهردار جوان و با انگیزه و با توان بالا و همچنین بومی شهر خمام، آینده روشنی را برای خمام پیش بینی میکنم.

وی اضافه کرد : انشالله که در کنار تیم اداری خوب و با همکاری هم یک تیم منسجمی را در شهر تشکیل داده و بتوانیم در راستای اهداف متعالی شهر خمام گام اساسی برداریم.

این مسوول ، گفت :  از شهرداری توقع کار فرهنگی داریم یعنی زمینه  کار فرهنگی جهت رعایت اخلاق شهروندی، بالا رفتن آستانه تحمل مردم، فرهنگ تفکیک و دفن زباله، فرهنگ استفاده از مبلمان شهری و رانندگی وفرهنگ آپارتمان نشینی و… را فراهم نماید .

آدمیت ، خاطر نشان کرد : به فرموده مقام معظم رهبری اگر ایده فرهنگی در مردم شکل بگیرد از هزینه ها کاسته می شود واین کار نیاز به سرمایه گذاری و استفاده از یک تیم منسجم و هماهنگ در شهرداری است.

وی تاکید کرد : شهرداری ها باید با فرمانداری و دیگر ادارات تعامل خوبی داشته باشند، البته با شناختی که از ” رامین ذاحمدزاده ” دارم، ایشان بسیار پر انرژی و خلاق است و جهت پیشرفت امور از مشارکت و نظریات با تجربه تر ها حتما استفاده خواهند کرد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :