اختصاصی / در سفر استاندار گیلان به شهرستان ماسال رقم خورد ؛ تقدیر ” هادی حق شناس از نیک اندیشی ، مردم داری و خدمات ماندگار شهری ” رامین علیزاده کیش خاله “
کاشف اسرار _ استاندار گیلان بعد از ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان ماسال، ضمن قدردانی از خیرین و نیکوکاران این خطه، از ” رامین علیزاده کیش خاله” شهردار ماسال، بهپاس خدمات ارزنده در عرصه مدیریت شهری، روحیه نیکوکاری، مردم داری و تلاشهای مؤثر در مسیر آبادانی و توسعه شهری تجلیل کرد.
هادی حق شناس ” طی گفتوگوی اختصاصی با ” کاشف اسرار ” ، در تشریح بخشی از اهداف این سفر، اظهار کرد :«امروز توفیق یافتیم به شهرستان ماسال سفر کنیم تا از نیکوکاران و خیرین این شهرستان که در سالیان گذشته با عزمی راسخ، نگاهی مسئولانه و همتی بلند، خدماتی ماندگار و اثر گذار از خود برجای گذاشتهاند، قدردانی کنیم.»
وی با اشاره به جایگاه والای نیکوکاران در فرآیند رشد و اعتلای جوامع محلی افزود:«این عزیزان در طول دهههای گذشته، منشأ خیر و برکت برای مردم این منطقه بودهاند و با اقدامات انساندوستانه، مسئولانه و آیندهنگرانه خود، نقشی برجسته در توسعه، پیشرفت و تعالی شهرستان ماسال ایفا کردهاند.»
این مقام با تأکید بر اهمیت همافزایی میان مدیریت شهری و مسئولیتهای اجتماعی، از ” رامین علیزاده کیش خاله” به عنوان شهروند و شهردار ماسال، بهعنوان یکی از چهرههای مؤثر در عرصه خدمت رسانی و توسعه شهری یاد کرد .
حق شناس ” با اهدای لوح و تندیس ” در مسجد جامع ماسال ” با حضور جمعی از شهروندان و مسوولان شهرستانی ، استانی و محلی از تلاشهای وی در مسیر ارتقای کیفیت خدمات شهری، توجه به مطالبات عمومی، تقویت روحیه مردم مداری و همراهی با جریان نیکوکاری تقدیر بهعمل آورد.
این تجلیل، جلوهای روشن از ارج نهادن به مدیرانی است که مسئولیت را با تعهد اجتماعی، خدمت صادقانه و دغدغهمندی نسبت به رفاه و آسایش شهروندان درهم آمیختهاند و با رویکردی مسئولانه، در مسیر آبادانی، شکوفایی و اعتلای شهر گام برمیدارند.
بیتردید، پاسداشت چنین چهرههایی، افزون بر تکریم خدمتگزاری و نیکاندیشی، میتواند زمینهساز تقویت سرمایه اجتماعی، توسعه فرهنگ مشارکت و تحکیم پیوند میان مدیریت شهری و بدنه جامعه باشد؛ مسیری که ثمره آن، ارتقای امید، همبستگی و پیشرفت پایدار در شهرستان ماسال خواهد بود.

پایان پیام