کاشف اسرار-مردم روستان دهستان ” شوئیل ” بخش رحیم آباد شهرستان رودسر با امضای طوماری در “سامانه کار زار” از وزیر راه و شهر سازی درخواست تامین اعتبار و اجرای پروژه آسفالت روستاهای بخش رحيم‌ آباد پس از گذشت 29 سال از بازگشایی مسیر را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،متن کامل درخواست اهالی روستا از ” محمد اسلامی ” به شرح ذیل است و امید است هر چه سریع تر برآورده بشود:

باسمه تعالی

جناب آقای مهندس اسلامی
وزیر محترم راه، مسکن و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند جاده خاکی سورچان اشکور و حومه ‌‌از نقطه گیلاچاکنه تا روستاهای‌ ایرمحله‌، وربن‌ و اینی به طول تقریبی ۱۶ کیلومتر (از اشکور مرکزی تابع دهستان شوئیل بخش رحیم‌آباد استان‌گیلان)، در دهه ۷۰ توسط نهاد انقلابی جهاد سازندگی بازگشایی شد و تاکنون به صورت خاکی باقی مانده و برای به سازی آن اقدام موثری صورت نگرفته است. در فصل بارندگی عبور و مرور در این جاده بسیار سخت شده و گاهی با زنجیر چرخ صورت می‌گیرد. با توجه به این که این منطقه دارای آمار بالایی از جمعیت خانوارهای کشاورز اعم از ساکن، مهاجر، عشایر و نیز تولید کننده عمده محصولات کشاورزی مانند فندوق و گل‌ گاوزبان و محصولات دامی استان است، ضرورت آسفالت آن برای کمک به اقتصاد کشاورزی و دامی و رونق تولید از انتظارت و خواسته‌های جدی مردم محروم این منطقه است. بنابراین از وزیر محترم تقاضای رسیدگی جهت تأمین اعتبار و اجرای پروژه آسفالت این روستاها را داریم.

والسلام علیکم
اهالی روستاهای محور یادشده شروع کارزار: ٢٠ آبان ١٣٩٩ پایان کارزار: ٢٠ آذر ١٣٩٩ از طرف: مردم دهستان شوئیل هشتگ رسمی: #آسفات_حق_مردم نویسنده: سیدمحسن خرم‌ حسینی ‌ایزدین

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :