کاشف اسرار-مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر نسبت به برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه استان در محل ستاد مرکزی این دستگاه دولتی کرد.

photo_2018-02-24_15-38-58

 

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،”پس از برگزاری نشست خبری”علی خاوری دانشور”تصاویر و بخشی از سخنان وی در سایت اینترنتی اداره کل راه و شهرسازی استان برای مخاطبین منتشر شد.

 

با مداقه در آخرین پاراگراف خبر منتشر شده در سایت مذکور به این استنتاج دست خواهیم یافت مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان ،گاف عجیب انجام داده و سمت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه را به اشتباه؛معاون وزیر ،منتشر کرده و علی رغم گذشت چندین هفته از زمان انتشار نسبت به اصلاح آن اقدامی نشده است.

photo_2018-02-24_15-38-48

به نظرمی رسد “مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر روابط عمومی تحت فرمان وی هیچ گونه نظارت دقیق بر روی اخبار منتشر شده در سایت اینترنتی و هم چنین کانال تلگرامی اداره  کل ندارند و این سئوال در ذهن به وجود می آید،آیا تنزل سمت معاون رئیس جمهوری توسط”خاوری دانش ور”و”راکعی”می تواند به عنوان نشر اکاذیب،تلقی بشود؟

وقتی مدیر کل و هم چنین مدیر روابط عمومی این دستگاه نظارتی بر اخبار منتشر شده ندارند،النهایه نتیجه این می شود”خاوری دانشور”در برنامه تلویزیونی بیاید بگوید خوشی زیر دل ساکنین مسکن مهر شده است.

از سویی دیگر پروژه 72-واحدی مسکن مهر انزلی در ماه گذشته با عجله افتتاح می شود،آیا می توان انتظار دقت داشت؟

برای رویت تصاویر می توانید به کانال تلگرامی پایگاه خبری کاشف اسرار  مراجعه کنید:

Kashef-asrar@

 

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :