کاشف اسرار-رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی گیلان از پیروزی خویش در انتخابات هفته جاری اتاق بازرگانی ایران و روسیه و انتخاب به عنوان رئیس این بخش خصوصی خبر داد.

هادی تیزهوش تابان امشب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه بازرگانی با اعلام این  خبر،اظهار کرد:در این انتخابات اسدالله عسگر اولادی به عنوان رقیب بنده نتوانست آرای لازم را کسب کند و بار دیگر رئیس اتاق بشوند.

وی در تبیین اشخاص کسب کننده آرا به عنوان هیات رئیسه جدید اتاق ایران و روسیه،خاطر نشان کرد:در این انتخابات 23 نفر شرکت کردند که سیده فاطمه مقیمی دارای اصالت گیلانی،تنها بانوی شرکت کننده بودند.

به گفته این فعال بازرگانی،در این انتخابات؛غلامرضا عشریه از اتاق بازرگانی استان مازندران به عنوان”نائب رئیس اول”کاوه زرگران به سمت”نائب رئیس دوم”،و “سیده فاطمه مقیمی”هم “خزانه دار” شد.

تیزهوش تابان،متذکر شد:پیش از این انتخابات”اسدالله عسگراولادی ،هادی تیزهوش تابان،قدیر قیافه و سیده فاطمه مقیمی در این سمتها فعالیت داشتند و تنها “مقیمی”در هیات رئیسه جدید حضور دارند.

به گفته وی، انتخابات قبلی هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه مطابق با مصوبه شورای عالی نظارت بر اتاق ایران و اساسنامه جدید در هجدهم آبان ماه 93 با استقبال قابل ملاحظه اعضاء برگزار شد و اعضاء ایرانی هیات مدیره انتخاب و اعضاء انتصابی روسی از طرف نمایندگی بازرگانی روسیه معرفی شدند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :