کاشف اسرار-مدیرکل استاندارد گیلان از سفر رییس سازمان ملی استاندارد ایران به این استان در تیرماه امسال به منظور افتتاح ساختمان جدید احداث اداره استاندارد لاهیجان به عنوان یکی از مصوبات سفرهای استانی دولت های نهم و دهم خبر داد.

داریوش اشکانی پور بعد از ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه استاندارد،یکی از مصوبات دومین سفر استانی دولت نهم در سال ۸۷ به استان گیلان را ساخت اداره استاندارد در شهرستان لاهیجان عنوان کرد.

وی با اعلام اتمام ساخت اداره استاندارد در محل شهرک صنعتی لاهیجان و آمادگی پیمانکار برای تحویل ساختمان به اداره کل استاندارد گیلان،هدف از ساخت این اداره را بهره گیری به عنوان مرکز “آزمایشگاه مرجع ملی چای و فرآورده های چای” برشمرد.

این مدیر حرفه ای میانی،ابراز کرد:با اتمام ساخت و راه اندازی اداره استاندارد لاهیجان،تمام امورات اداره کل استاندارد گیلان در شرق استان به این شهرستان محول می شود،ضمن این که آزمایشگاه مرجع ملی چای و فرآورده های چای هم به بهره برداری می رسد.

اشکانی پور با اعلام سفر رییس سازمان ملی استانداردذ ایران در تیرماه امسال به گیلان برای افتتاح اداره استاندارد شهرستان لاهیجان با حضور اصحاب رسانه و مسئولین استانی و شهرستانی،تبدیل این اداره به آزمایشگاه مرجع ملی چای و فرآورده های چای را یکی از مهم ترین خواستانه های اداره کل استاندارد ایران در جریان این سفر ذکر کرد.

ناگفته نماند،اشکانی پور در 25 اردیبهشت ماه 95 به سمت مدیرکل استاندارد گیلان منصوب شده و متعاقبآ بخشی از عملکرد دو ساله وی در این سمت جهت اطلاع مردم منتشر می شود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :