کاشف اسرار- پیاده راه فرهنگی و میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت در ساعات پایانی دوشنبه هفته جاری برابر با ۱۴خرداد ماه جاری به صورت ناگهانی شاهد حضور تعدادی موتورسوار و افراد ناشناسی شد که به ساختمان تاریخی  و ثبت ملی شده شهرداری هجوم برده و با اسپری رنگ مشکی به شعارنویسی روی دیوار در مجاورت علم الهدی پرداختند.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در این هنگام اخباری مبنی بر درگیری یکی از تهیه کنندگان سینما و از اشخاص نزدیک به رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با منشی هیئت رئیسه پارلمان شهری پرداختند و به دنبال آن هر یک از آنان بیانیه هایی در فضای مجازی منتشر کردند.

“کامران کاشفی”و”محمد حسن علی پور کسبخی”در این بیانیه ها انگشت اتهام را به سمت یک دیگر نشانه گرفتند ولی با توجه به این که ساختمان تاریخی شهرداری رشت مجهز به دوربین مدار بسته می باشد و در صورتی که این صحنه را ثبت و ضبط کرده باشد،به درستی نشان خواهد داد،شروع کننده ماجرا کدام یک از این دو نفر بوده و پس از آن می توان به درستی قضاوت کرد.

باتوجه به اینکه اصل  ماجرای بروز تنش به دلیل آذین بستن ساختمان تاریخی شهرداری به پارچه های سیاه به مناسبت فرا رسیدن سال روز شهادت امام علی(ع)مقارن با سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)بوده ،لکن گفتگوی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با یک رسانه و انداختن توپ به زمین مدیره روابط عمومی شهرداری قابل توجه و حیرت برانگیز است.

محمد حسن عاقل منش در بخشی از این گفتگو،اظهار کرد:”قصوری در حوزه روابط عمومی شهرداری رخ داده که باعث شده زمان بندی تبلیغات و فضاسازی اندکی به تأخیر بیفتد اما این که ما بخواهیم زبان خود را به گونه دیگر به روی این اتفاق باز کنیم شایسته فرهنگ ما نیست”.

بیان این جمله از سوی این مسئول بر علیه “فاطمه قدیمی حرفه”مبنی بر رخ دادن قصوری از سوی حوزه روابط عمومی برای اندکی به تاخیر افتادن زمان بندی تبلیغات و فضا سازی،در حالی می باشد با مداقه به شرح وظایف سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری،به این استنتاج دست خواهیم یافت یکی از وظایف این مجموعه، نورپردازی فضاها، عناصر و نمادهای شهری است.

ناگفته نماند،رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری یکی از نیروهای نزدیک به رئیس سومین دوره شورای اسلامی شهر بوده که با ورود دستگاه قضایی به تخلفات مالی،محمد رضا قاسمی”به حبس محکوم شد و “سجاد محجوب”هم دیگر عهده دار سمت مدیریت سازمانی در مجموعه های شهرداری نبود.

با روی کار آمدن پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت و  عضویت مجدد “محمد حسن عاقل منش”،”محجوب”بار دیگر عهده دار سمت ریاست سازمانی در مجموعه شهرداری شده و باید پرسید آیا هم اکنون از حمایت اعضای پارلمان شهری برخوردار است یا خیر؟لکن در انجام برخی از وظایف سازمانی ،ضعیف بوده و مستندات موجود است.

با توجه به وقایع صورت گرفته در طی روزهای گذشته و انتقاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از عملکرد حوزه روابط عمومی و قبل از آن انتصاب شخصی بدون رزومه رسانه ای به سمت “مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار”،آیا زمزمه کنار گذاشتن”فاطمه قدیمی حرفه”از تصدی پست روابط عمومی این نهاد عمومی غیر دولتی صحت دارد؟

اگر بیان این گونه انتقادات و انتصاب ها زمینه ساز عزل”مدیره”یاد شده از سمت فعلی باشد،باید گفت “قدیمی حرفه”دارای تحصیلات در حوزه روابط عمومی بوده،فعالیت در حوزه رسانه داشته و نیز تجربه مدیریت روابط عمومی شهرداری از خرداد 94 تا بهار امسال را در سوابق خویش دارد و بهتر می توانددر مقطع فعلی کارگشا باشد.

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :