کاشف اسرار-مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از افتتاح بزرگترین پروژه آکواریوم و نیز باغ خزندگان کشور با سرمایه‌گذاری خارجی در تیر ماه امسال با حضور مقامات ارشد کشوری خبر داد.

امین افقی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه منطقه آزاد انزلی با اعلام این خبر،اظهار کرد:آغاز احداث این دو پروژه مهم از اواخر سال گذشته در راستای ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های تفریحی و گردشگری منطقه آزاد انزلی توسط سرمایه گذارانی از کشور ترکیه بوده است.

وی با بیان این که سرمایه‌گذار مربوطه تجربه ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری از چندین پروژه مشابه در کشور و خارج از کشور دارد ،خاطر نشان کرد:برای ساحت پروژه 30 میلیون یورو هزینه شده و در فاز تجارت و روبروی مجتمع های تجاری ونوس و ستاره شمال واقع شده است.

این مسئول،ابراز کرد: این مجموعه تفریحی و گردشگری که با ایده‌ای نو و خاص احداث شده است شامل بزرگترین آکواریوم و باغ خزندگان کشور، شهربازی سرپوشیده، سینماهای چند بعدی، سوئیت‌های اقامتی، تونل اکواریم و بخش‌های تجاری و خدماتی در منطقه آزاد انزلی است.

به گفته افقی،کارفرمای این پروژه،یکی از شرکتهای ثبت شده در منطقه آزاد انزلی بوده که مساحت زیربنای آن 9 هزار و 532 متر مربع و در 4 طبقه و دارای شماره پروانه ساختمانی 937 بوده و پروانه در 24 تیر ماه سال گذشته صادر شده است.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :