کاشف اسرار-وزیر گشور در فروردین ماه 95 براساس ابلاغ ساختار جدید از سوی این وزارت خانه با صدور حکمی اولین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،با حکم “عبدالرضا رحمانی فضلی””محمد حسین اصغریان”که پیش از این به عنوان :”توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان”فعالیت می کرد به سمت:” معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری “منصوب کرد.

با گذشت 19 ماه از زمان انتشار صدور حکم برای “اصغریان”وی از آبان ماه سال گذشته قادر به انجام وظیفه در این مسئولیت نبوده و “آرش فرزام صفت”از آن زمان تاکنون عهده دار سمت جانشین معاونت یاد شده می باشد.

با توجه به این که عدم قادر بودن اصغریان در انجام وظیفه یاد شده دو ماه پس از انتصاب”مصطفی سالاری”به عنوان استاندار گیلان صورت پذیرفته،این سئوال در ذهن تداعی شده علت تعلل در تعیین تکلیف این معاونت و معرفی شخص جدید چیست؟آیا “سالاری”چشم انتظار بازگشت”اصغریان”و خدمت کردن در سمت  تا آبان ماه سال قبل می باشد .

النهایه چرا تاکنون علی رغم صدور احکامی برای برخی از مدیران استانی،برای این معاونت حکمی از سوی وزارت کشور صادر نمی شود؟آیا تاکنون اقدامی برای انتصاب شخصی جهت تصدی این سمت صورت پذیرفته است؟در ضورت مثبت بودن سئوال مستندات را منتشر کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :