کاشف اسرارسایت شورای اسلامی شهر رشت در 22 خرداد ماه امسال اظهارات رئیس پارلمان شهری مبنی بر مکاتبه با شهردار به منظور پخش بازیهای جام جهانی در پیاده راه فرهنگی هسته مرکزی این شهر منتشر کرد.

به گزارش کاشف اسرار بنا به اظهارات”سید امیرحسین علوی امندانی”برگرفته از سایت شورای اسلامی شهر رشت در بخشی از اظهارات منتشر شده،اظهار کرد:”پیشنهادی در قالب یک نامه از سوی اینجانب به دکتر نصرتی شهردار محترم رشت ارسال گردید که در آن خواستار ایجاد اوقاتی مفرح و با طراوت برای خانواده های رشتی با ایجاد فضایی مناسب جهت تماشای مسابقات تیم ملی ایران در پیاده راه فرهنگی شده ایم تا بتوان با این اقدام فرهنگی باعث ارتقای وحدت عمومی و پویایی ملی در بین نسل جوان و خانواده های شهر رشت با توجه به ظرفیت های موجود در این فضای شهری شویم.”.

وی در ادامه می افزاید:”این زمان بهترین فرصت است تا این روزهای ابتدای فصل گرم را تبدیل به پرهیجان ترین و با نشاط ترین روزهای سال کنیم. قصدمان هم استفاده از زمان مناسب پخش فوتبال تیم ملی ایران می باشد تا شهر رشت را به مکان دلپذیری برای اوقات فراغت جوانان تبدیل کنیم”.

ناگفته نماند سایت مذکور در متن منتشر شده تصویری از نامه 21 خرداد ماه امسال رئیس این نهاد عمومی غیر دولتی خطاب به شهردار در راستای راه اندازی تلویزیون شهری در پیاده راه فرهنگی بافت مرکزی شهر به منظور پخش آنلاین بازی های جام جهانی جهت مشاهده توسط مخاطبین بر روی خروجی قرار داد.

با گذشت 4 روز از صدور این نامه،اولین مسابقه فوتبال تیم ملی فوتبال در جام جهانی و برابر تیم ملی فوتبال مراکش در پیاده راه فرهنگی رشت با استقرار تلویزیون شهری به نمایش درآمد و سبب بروز شور و نشاط در بین شهروندان و گردشگران شد ولی با اعلام رسانه ای رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری مبنی بر عدم پخش مسابقه بین تیم های ایران و اسپانیا،سبب انتقاد برخی از رسانه ها و اعضای شورای اسلامی شهر شد.

سازمان یاد شده به دنبال بیان انتقادات رسانه ای مبنی بر مخالفت با پخش مسابقه بین تیم های ایران و اسپانیا و درخواست جهت به نمایش آمدن آنلاین بازی بین تیمهای ایران و پرتغال در پیاده راه نسبت به انتشار اطلاعیه ای مهم در سایت اینترنتی خود اقدام کرد.

در بخشی از اطلاعیه صادر شده،آمده است:”ایده پخش زنده بازی اول فوتبال ایران با مراکش، در سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری چندی قبل از شروع بازی ها شکل گرفت و با شهردار در میان گذاشته شد و با استقبال و تایید ایشان در تاریخ ۹۷/۳/۱۹ درخواست پخش زنده این رویداد مهم جهت اخذ مجوزهای لازم به فرمانداری ارسال شد”.

طرح مساله مبنی بر این که ایده پخش زنده بازی فوتبال ایران با مراکش در سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت قبل از شروع بازی ها صورت گرفت و با استقبال شهردار و تائید ایشان در نوزدهم خرداد ماه درخواست پخش زنده رویداد جهت اخذ مجوزهای لازم به فرمانداری رشت ارسال شد ضدیت با اظهارات رئیس شورای اسلامی شهر منتشر شده مبنی بر ارایه ایده توسط”سیدامیرحسین علوی امندانی” دارد.

با توجه به این که”علی رضا حسنی لفمجانی”به عنوان رئیس این سازمان تالحظه انتشار این گزارش مستندی درباره صحت اطلاعیه مهم مبنی بر تائید شهردار رشت در نوزدهم خرداد ماه منتشر نکرده و به فرض صحت،موخر بر نامه”رئیس شورای اسلامی شهر بوده ،به نوعی تلویحی ادعای ” علوی امندانی”رد کرده است؟بالاخره سازمان فرهنگی شهرداری یا رئیس شورای اسلامی شهر کدام یک پیشگام و ایده پرداز پخش بازی های فوتبال در پیاده راه بوده اند؟

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :