کشف اسرار-شهردار رشت با صدور حکمی در سوم خرداد ماه امسال برای اولین بار در دوران فعالیت این نهاد عمومی غیر دولتی نسبت به انتصاب مدیر اجرائی حوزه ارتباط با رسانه ها شهردار اقدام کرد.

مسعود نصرتی قزوینی نژاد”در این حکم،”سیده مریم رضا طبع “را به این سمت منصوب کرد که با اعتراض برخی از رسانه ها مبنی بر انتصاب خارج از چارت بودن شهرداری مواجه گردید و با استدال شهردار مبنی بر درست بودن صدور احکام انشایی در نشست با خبرنگاران و مدیران پایگاه های خبری و خبرگزاری ها تاکید کرد.

“رضا طبع”از زمان انتصاب به این سمت ،مسئولیت انتشار اخبار در پرتال شهرداری رشت را بر عهده گرفته و تا زمان انتشار این یادداشت،با منتشر کردن اخباری با اشتباه آئین نگارشی مکرر سبب تعجب گردیده به طوری که اولین آزمون و خطای مشارالیها رقم خورد.

اولین نشست برگزار شده توسط مدیر اجرایی ارتباط با رسانه ها حوزه شهردار در هفته گذشته و عدم تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی سبب واکنش برخی از رسانه ها از جمله پایگاه خبری”کاشف اسرار”شد و دومین آزمون و خطای”رضا طبع”به وقوع پیوست.

شهردار در روز گذشته نشستی هم با رسانه های مکتوب در دفتر کار خویش برگزار کرده و بنا به گزارش یکی از پایگاه های خبری،در این نشست آیاتی از قرآن کریم تلاوت گردید ولی سرود پر افتخار جمهوری اسلامی پخش نشد!

شهرداری رشت در صبح روز جاری نیز برنامه ای برای افتتاح آسفالت مسیر دسترسی جاده دسترسی به سایت زباله سروان شهرستان رشت از طریق جاده ارتباطی رشت به تهران برگزار کرد و مدیریت ارتباطات این نهاد عمومی غیر دولتی به موقع پیامک های اطلاع رسانی جهت حضور اصحاب رسانه ها به منظور  پوشش خبری این رویداد ارسال کرد.

“فاطمه قدیمی حرفه”با ارسال این این پیامک ها وظیفه خویش را به نحو حسن انجام داد ولی با توجه به فاصله دور سایت زباله سراوان از شهر رشت،صرف هزینه مالی برای تردد، نیاز به ایاب و ذهاب اصحاب رسانه داشت،می طلبید مدیر اجرایی حوزه ارتباط با رسانه ها شهردار نسبت به تهیه خودرو اقدام می کرد ولی با توجهی و غفلت”رضا طبع”مواجه شد و سومین آزمون و خطای مشارالیها در دوره مسئولیت کوتاه مدت است.

ناگفته نماند به رغم پیامک های مکرر مدیرمسئول این رسانه به مدیر اجرایی ارتباط با رسانه ها حوزه شهردار و طرح پرسش مبنی بر این که آیا برای ایاب و ذهاب خبرنگاران جهت عزیمت به برنامه سایت زباله سراوان در روز جاری تدارک دیده شده است یا خیر،پاسخی ارائه نکرد و انتظار می رود “نصرتی قزوینی نژاد”تذکرات لازم را جهت پاسخگویی به موقع”رضا طبع “بدهد یا شخص شهردار علی راس پاسخ بدهد یا شخص دیگری برای پاسخگویی به اصحاب رسانه بگمارد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :