کاشف اسرار-صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در سالن اجتماعات بانک صادرات استان با غیبت تعجب برانگیز 11 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تنها با حضور نمایندگان  حوزه های انتخابیه”رودبار و لنگرود”به عنوان دو نفر از اعضای مجمع نمایندگان ،برگزار شدف د ونماینده ای گاهی اوقات در کنار مدیرکلی قبلی در نوار جستجوگر اینترنتی قابل رویت است.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در آئین تودیع”مهدی حاجتی”و معارفه”نادر جهان آرا”،رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و از مخالفین”حاجتی”حضور نداشت و مشخص نگردید در ساعت مقارن با این مراسم در کجا به سر می برد!آیا مشغله کاری داشته یا تمایل در مراسم یاد شده نداشته است؟

علی رغم عدم حضور”جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی”از مخالفین “حاجتی”،غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی”که هرازگاهی تصاویر وی در کنار مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان منتشر می گردید و برخی در فضای مجازی مدعی حمایت نماینده رشت از”حاجتی”بوده و صحت آن مورد تائید”کاشف اسرار”نیست،هم در این مراسم حضور نداشت!.

این مراسم که تا بعد از اذان ظهر تداوم یافت،نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی که هم ولایتی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان می باشد،حضور فعالی داشت و حتی نماینده رودبار هم که از لیست”اصلاح طلبان”به مجلس راه یافت،حضور یافت.

برگزاری آئین تودیع مدیرکل آموزش و پرورش استان با غیبت تعجب برانگیز 11نماینده مجلس و هم چنین “منا ابرو فراخ”به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری از مهم ترین نکات مهم بوده و دلیل آن مشخص نیست؟!

حاجتی در دوران مدیرکلی آموزش و پرورش استان و علی رغم ابلاغ مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر حقوق شهروندی در نظام اداری توسط رئیس جمهوری در اسفندماه 95 نشست های خبری گزینشی و تبعیضی برگزار کرد و طبق ایم مصوبه تخلف به شمار می اید و قابلیت پیگردد دارد و هنگام خداحافظی با این سمت در غیبت تعجب برانگیز 11 نماینده مجلس مواجه شد.

ناگفته نماند علی رغم انتشار خبر انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان تا سایت وزارت آموزش و پرورش و حتی اداره کل استان تا لحظه انتشار این گزارش نسبت به انتشار خبر انتصاب ” ا”جهان آرای”به سمت”قدام نکرده است و مشخص نیست آیا حوزه روابط عمومی این دستگاه اجرایی در گیلان دارای مدیر است یا خیر؟چرا سایت وزارت خانه تعلل کرده است؟1

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :