کاشف اسرار-روابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در دهم خرداد ماه امسال خبری با تیتر:”کسب رتبه برتر اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در کشور “در سایت این دستگاه اجرائی منتشر کرد.

به گزارش حبرنگار کاشف اسرار،روابط عمومی این دستگاه اجرائی در لید این خبر نام و نام خانوادگی مدیرکل را منتشر کرده این در حالی می باشد اگر از اصول خبرنویسی درست آگاهی داشت،هیچ گاه نام:”رضا علیزاده سوستانی”در این قسمت خبر منتشر نمی کرد.

روابط عمومی اداره کل ذکر شده در این خبر اشاره به تقدیر  سرپرست معاونت میراث فرهنگی کشور از “رضا علیزاده” مدیرکل میراث فرهنگی گیلان به خاطر کسب رتبه برتر این اداره کل در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی در سال ۹۷ کرده و این در حالی می باشد حوزه صنایع دستی ربطی به معاون میراث فرهنگی ندارد.

روابط عمومی این دستگاه به نظر می رسد در انتشار این خبر دقت کافی نداشته و به جای این که به تقدیر سرپرست معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور از مدیرکل گیلان اشاره کند به اشتباه جایگاه معاون میراث فرهنگی با صنایع دستی به اشتباه فرض کرده و از زمان انتشار این خبر 29 روز سپری شده است.

کافی است یک سرچ چند لحظه ای در نوار جستجو گر اینترنتی کنید و در سایت سازمان میراث فرهنگی کشور مشاهده خواهید کرد،”پویا محمودیان”به عنوان معاون صنایع دستی سازمان معرفی شده و بنابراین انتشار سمت معاون میراث فرهنگی ،اشتباه و کذب محض بوده و اینک سئوال می شود،مدیرکل گیلان کجاست و چرا”علیزاده سوستانی”بر انتشار این گونه اخبار نظارت ندارد و با گذشت نزدیک به یک ماه از زمان نشر، اصلاح نشده است؟

 

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :