کاشف اسرار-معاون سابق سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از استعفای خویش با این سمت و بازگشت به محل کار اصلی در پارک علم و فناوری استان خبر داد.

کیانوش لیاقت ورز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ،علت این استعفا را حقوق پائین نسبت به پارک علم و فناوری استان اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد:بنده به دلیل مامور بودن از پارک علم و فناوری به اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان از ابتدای سال جاری بر اساس ضوابط مبلغ چشم گیری از حقوق دریافتی کسر شد که عملآ حقوق دریافتی با توجه به حجم بالای کارهای معاونت تناسبی نداشته است.

به گزارش خبرنگار کاشف بنا به اظهارات برخی از پرسنل اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان،با حکم “رضا علیزاده سوستانی”به عنوان مدیرکل،سلمان شاه محمدی”که از شهریور ماه 93 عهده دار سمت معاون صنایع دستی این دستگاه اجرائی گردیده،عهده دار سرپرستی معاونت سرمایه گذاری”شده است.

“لیاقت ورز” از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گیلان بوده، از شهریورماه 93 عهده دار این سمت بوده  و بنا به شنیده ها از این سمت استعفا داده است،ضمن این که روابط عمومی و سایت اداره کل یاد شده تا زمان انتشار این گزارش نسبت به انتشار تغییر و تحول در حوزه معاونت “سرمایه گذاری”مطلبی منتشر نکرده است.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :