کاشف اسرار-با حضور فرماندار و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و اعضای ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان رشت،37 پروژه بخش خمام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ،صبح امروز فرماندار رشت  در جریان افتتاح پروژه های بخش خمام این شهرستان دهه فجر را فرصتی برای تبیین خدمات،اقدامات و عملکرد دولت دانست.

وی با اشاره به این که در دهه فجر سال جاری 336 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد ،افزود:تعداد 208 پروژه افتتاح و  پروژه دیگر هم عملیات اجرائی آنها آغاز می شود.

به گفته این مسئول هم چنین 35 پروژه طرح های اقتصادی است که با استفاده از تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می رسد،ضمن این پروژه های عمرانی به ارزش 508 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند و 2 هزار و 39 فرصت شغلی دائم و موقت ایجاد کرده است.

بخش دار خمام طی سخنانی در افتتاح پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری بخش تحت مدیریت خودش،اظهار کرد:امروز نهال انقلاب اسلامی به پشتوانه رهبری امام راحل،مقام معظم رهبری و حضور یک پارچه ملت به درختی تنومند تبدیل شده که میوه های شیرین آن در اقصی نقاط عالم قابل مشاهده است.

رضا مهدوی ،تاکید کرد:باید در راستای دفاع از ارزش ها و دستاوردهای این نظام گام برداشته و دهه فجر فرصت مناسبی است تا دست آوردهای انقلاب اسلامی و دولت را به مردم بیان کنیم.

وی در تبیین پروژه های افتتاح شده در امروز،خاطر نشان کرد:37 پروژه در حوزه های گردشگری،عمرانی،خدمات،بخش خصوصی ،جهاد کشاورزی ،توزیع برق،مسکن محرومین،آسفالت روستائی،پل و…با اعتباری بالغ بر  37 میلیارد تومان در سطح شهر و روستاهای بخش خمام اجرا شد.

به گفته بخش دار خمام،رشد اعتبارات نسبت به سال گذشته

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :