کاشف اسرار-یکی از مدیران دستگاه های اجرائی استان شمالی کشور که سال گذشته بازداشت کردند ولی با گذاشتن وثیقه میلیاردی آزاد گردید با حکم یکی از شعبات دادگاه کیفری 2 شهرستانی به 14 سال حبس محکوم شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،این مدیر سابق همان کسی می باشد که ده ماه پس از رسانه ای شدن مساله بازداشت، بنا به حکم یکی از اعضای هیات دولت از سمت خود عزل شد.

این مدیر معزول همان کسی می باشد که تخصص ویژه ای برای پرونده سازی علیه منتقدین خودش داشت و برای تعدادی از کارشناسان بخش خصوصی حوزه مرتبط با دستگاه محل خدمت خویش که حتی احدی از منتقدین از دوستان صمیمی قبلی وی بود،چندین پرونده شکایت تشکیل داد و برای آنان حکم محکومیت حبس تعلیقی دائر بر”نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران” به طرقی شد.

این مدیر میان سال همان کسی می باشد که در اواخر زمان فعالیت دولت”محمود احمدی نژاد”توانست نامه ای از طرف رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهوری برای دستگاه اجرائی محل خدمت خویش اخذ کند که رزومه کاری به پیوست آن بود.

این همان مدیری می باشد که در ایام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از یکی نمایندگان ادوار مردم در خانه ملت اعلام حمایت کرد ولی به دنبال شکست این نامزد در انتخابات که مورد حمایت اصلاح طلبان نبود،بنا به شنیده های غیر موثق در پنهان با نماینده ای اصولگرا در مرکز استان دست بیعت داد!صحت و سقم دومی در دست بررسی است.

این همان مدیری بود که از زمان زمزمه شدن برای تصدی سمت سرپرستی دستگاه اجرائی محل خدمت خویش تا زمان عزل از سمت مدیریت حرفه ای میانی داعیه دار اصلاح طلبی بود ولی از برخی اشخاص اصلاح طلب و منتقد عملکردش شکایت کرد.

مدیر معزولی که زمان فعالیت به عنوان معاون یکی از دستگاه های اجرائی در یکی از استان های قرار گرفته در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور،نسبت به تشکیل شرکت بخش خصوصی در تهران اقدام کرد و به صورت غیر قانونی عضو هیات مدیره شد و به دنبال انتقاد منتقدین،از آنان شکایت کرد.

همان مدیری که زمان بازداشت با واکنش نماینده عالی در استان قرار گرفت و اعلام گردید گزینه تصدی پست فرمانداری بوده است،لکن نتوانست به این سمت دست یابد.

این همان مدیری می باشد به همراه تعدادی از کارشناسان و مدیران زیر دست اعم از حقوقی،حراست،چندین رئیس اداره شهرستانی و…دارای پرونده بوده،ولی مدیری که در مرحله بدوی محکوم شد بداند،چوب خدا صدا ندارد،اگر بزند دوا ندارد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :