کاشف اسرار-فرماندار رشت به استعفای شهردار رشت از این سمت واکنش نشان داد و تاکید کرد:شهردار آینده این شهر باید فردی توسعه گرا باشد و این موضوع مهم را در دستور کار قرار بدهند،ضمن این که آرامش به وجود آمده در دوران چندین ماهه شهردار مستعقی را ادامه بدهد.

سید محمد احمدی دقایقی قبل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه فرمانداری،با بیان این که از استعفای شهردار فعلی رشت اطلاعی ندارد،اظهار کرد:فرمانداری رشت از شورای اسلامی شهر رشت انتظار دارد در انتخاب شهردار بعدی برای این شهر شاخص هایی که منتهی به توسعه یافتگی می شود مد نظر قرار بدهند.

وی تاکید کرد: فرمانداری رشت به عنوان دستگاهی که می تواند کمک حال شورای اسلامی شهر و شهردار باشد اعلام آمادگی دارد تا در فضای همدلی و صمیمی در یک پروسه همکاری بکند،ضمن این که به طور یقین در انتخاب سرپرست خودشان دقت لازم را انجام خواهند داد و بنده در این زمینه تردیدی ندارم.

این مسئول دغدغه های فعلی فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در انتخاب سرپرست و سپس انتخاب شهردار مشترک دانست و تصریح کرد:شهرداری باید انتخاب بکنند که توسعه یافتگی این شهر را در دستور کار مهم خودش قرار بدهد.

احمدی از جمله مهم ترین موضوعات جاری در رشت را وجود ترافیک،قطار شهری،پسماند و سایت زباله سراوان ذکر و خاطر نشان کرد:ساخت قطار شهری جزو برنامه های کاری شهر رشت می باشد و علاوه بر آن سایت زباله سراوان از دیگر موضوعات است که یک حرکت بسیار خوبی از سوی شهرداری در حال انجام می باشد و فرمانداری هم به عنوان ناظر دارد این موضوع را تعقیب می کند.

وی مردم رشت را مطالبه گر و حل مشکلات ترافیک شهری،ایجاد قطار شهری و سامان دهی سایت زباله سراوان را از جمله مهم ترین مطالبات به حق مردمی برشمرد و اذعان کرد:فرمانداری،شهرداری و شورای اسلامی شهر باید تلاش بکنند این موارد را به سرانجام برسانند.

نماینده عالی دولت در رشت در تبیین عملکرد شهردار مستعفی رشت به عنوان یک نیروی غیر بومی،ابراز کرد:به نظر بنده،”مسعود نصرتی قزوینی نژاد”پس از پذیرفتن تصدی سمت شهرداری رشت توانستند خوب انجام بدهند یک فضای آرام در این نهاد عمومی غیر دولتی ایجاد کردند ولی تاکنون از استعفانامه شهردار هیچ اطلاعی ندارم.

احمدی،با ابراز قدردانی از زحمات شهردار مستعفی رشت در دوران تصدی این سمت،اعتقاد دارد:حتما”نصرتی قزوینی نژاد”صلاح دیدند از این سمت استعفا بدهند و فرمانداری انتظار دارد شهرداری برای رشت انتخاب بشود که فردی توسعه گرا باشد و به دنبال ایجاد آرامش و ادامه دهنده این اقدام خوب شهردار مستعفی باشند.”

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :