کاشف اسرار-نماینده عالی دولت در گیلان با صدور حکمی در بهمن ماه سال گذشته،مدیر سابق منطقه دو شهرداری رشت را به سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری منصوب کرد و خبر این انتصاب 14 بهمن ماه در سایت اینترنتی استانداری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،از زمان انتصاب”مرتضی عاطفی”به این سمت حدود 6 ماه سپری شده و یکی از وظایف این مدیر بنا به شرح وظایف برگرفته از سایت استانداری،انجام هماهنگی در تاسیس و نگهداری کتابخانه تخصصی متناسب با فعالیت های واحدهای مختلف استانداری،است.

ناگفته نماند شرح وظایف مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان 1394/05/02در سایت استانداری ایجاد و در ویرایش 1396/03/27 شده و تاکنون خبری مبنی بر تاسیس کتابخانه تخصصی به چشم نمی خورد

اینک از استاندار و نیز مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان سئوال و درخواست می شود با مستندات رسمی پاسخ بدهند آیا تاکنون برای تاسیس کتابخانه تخصصی چه اقداماتی صورت گرفته است؟آیا اقدامی در این راستا صورت گرفته و یا فقط تاسیس آن در سایت استانداری به چشم می خورد و عزمی جهت ایجاد این واحد فرهنگی صورت نگرفته است؟

اگر استانداری دارای کتابخانه تخصصی می باشد محل تاسیس آن کجاست؟با تصاویر منتشر بشود.النهایه لازم به تاکید است بر اساس  تاکیدات رهبر انقلاب ترویج فرهنگ کتاب خوانی ضروری است.

امام خامنه ای: افراد، مسئولین، خودشان را در معرض نقد و انتقاد قرار بدهند و پاسخگو باشند و پاسخ بدهند و تبیین کنند. خیلی از اوقات اگر چنانچه یک انتقادی به کسی بشود، این فرصتی است برای او که بتواند ذهن ها را روشن کند، تبیین کنند، حقیقت را بیان کنند؛ خیلی چیز خوبی است.۱۳۸۸/۰۳/۲۹

در کنار این، نظام پاسخگویی را برای خودتان متحتم بدانید. واقعا وزیر در حوزه‌ی کار خودش، مدیران وزارتی در حوزه‌ی کار خودشان، معاونان هر کدام در حوزه‌ی کار خودشان پاسخگو باشند. یعنی هم در برابر خطایی که انجام می‌گیرد، واقعا پاسخگو باشند؛ هم در برابر کار لازمی که باید انجام می‌گرفته و انجام نمی‌گیرد، پاسخگو باشند.

پایان پیام

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :