کاشف اسرار- یک عضو شورای اسلامی شهر رشت به برگزاری جلسه نمایشی امروز پارلمان شهری برای انتخاب شهردار اعتراض کرد و هنگام ترک جلسه گفت:ترجیح می دهم در این نمایش شرکت نکنم اما موقع رای گیری بر میگردم و از مردم عذر خواهی می کنم.
به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که امروز به ریاست رضا رسولی در غیاب سید امیر حسین علوی امندانی برگزار شد،بهراد ذاکری با قرائت اشعاری، گفت: امروز می خواهم در مورد انتخاب شهردار شفاف با مردم سخن بگویم.
وی مدعی شد:سالهاست منفعت و قدرت طلبی در انتخاب شهردار به شهر آسیب زده است ولی این دور به اوج خودش رسیده است و امروز شاهد نمایش ارائه برنامه نامزدها هستیم و انتخاب شهردار، بنابراین ترجیح می دهم در این نمایش شرکت نکنم اما موقع رای گیری بر میگردم و از مردم عذر خواهی می کنم.
یک عضو پیشکسوت،مسن و اصلاح طلب شورای اسلامی شهر رشت به دنبال اظهارات ادعای بهراد ذاکری به منفعت  و قدرت طلبی در انتخاب شهردار واکنش نشان داد.
اسماعیل حاجی پور،اظهار کرد:این یک توهین است، ممکن است گزینه ای مورد تایید ما هم نباشد. تمام این نامزدها را یک به یک بررسی کردیم، چرا می گوییم نمایش است؟
دیگر عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر رشت و نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم به بیانات بهراد ذاکری واکنش نشان داد و ابراز کرد: مردم نمایندگانی انتخاب کردند که نسبت به ایشان شناخت داشتند، یا باید جامعه دموکراسی را بپذیریم یا نپذیریم. هر کس به اندازه ظرفیت خود حرف می زند. از نظرات دیگران نباید نگران شویم.
احمد رمضان پور نرگسی با اذعان بر این که مردم رشت ناراحتند. ۵ ماه است شهردار نداریم و مردم حق دارند، بدانند،خاطر نشان کرد:تهران بزرگ در طی یک سال ۳ شهردار عوض کرده، رشت فقط یک شهردار را تجربه کرده است.
به گفته وی،مردم دل در گروی نظام دارند. باید ظرفیت خودمان را بالا ببریم و از اعتماد مردم حداکثر استفاده را ببریم. امیدواریم امروز ختم بخیر شود و بتوانیم شهردار انتخاب کنیم. دو سال و نیم دیگر برای توسعه رشت فرصت داریم ولو آنکه گزینه مورد تایید ما انتخاب نشود.
پایان پیام
Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :