کاشف اسرار-منشی هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت  ضمن مقایسه این شهر با شهرهایی چون اصفهان و مشهد در حوزه گردشگری و برشمردن برخی از ظرفیت های موجود خواستار عملگرایی بیشتر مسئولین شد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از حرف تازه محمد حسن علی پور کسبخی در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شهر رشت اظهار داشت: حتی برخی از شهرهای اطراف همچون لاهیجان در حوزه گردشگری وضعیت به مراتب بهتری نسبت به شهر رشت دارند.

وی در ادامه  گفت: تالاب عینک به حال خود رها شده است. آیا نمی توانست برای شهر ما سودی داشته باشد؟ حرم خواهر امام به حال خود رها شده و به ظرفیت های فرهنگی و گردشگری این شهر توجه نشده است در حالی که در سایر شهرها از این فرصت ها به خوبی استفاده می شود.

عضو شورای پنجم رشت با بیان اینکه به جای مدیران جهادی مدیران نظریه پرداز داریم، خاطر نشان کرد: تنها جلسه می گذاریم و میوه و تنقلات می خوریم و نظریه پردازی می کنیم.

علی پور با اشاره به ۹ نامه در کمیسیون فرهنگی که چندی پیش با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی به امضا رسید گفت: وقتی مردم این صندلی و جایگاه ها را به ما داده اند باید پای تفاهم نامه ها بمانیم و به سرانجام برسانیم. این تفاهم نامه ها به کجا رسید و چه شد؟

وی اظهار داشت: نمایندگان باید وزیران را هم به رشت بیاورند و بابت وضعیت امروز این شهر از آنها سوال کنند.

علیپور  کسبخی با تاکید بر اینکه خواسته های زیادی از نمایندگان داریم، تصریح کرد: اگر صدای عضو شورا همچون یک نارنجک باشد صدای نماینده مجلس همچون توپخانه باید باشد اما چنین چیزی نمی بینیم. به عنوان نماینده اقشار ضعیف می گویم که خواسته های مردم برآورده نشده است. 

وی همچنین خواستار عملگرایی و همگرایی بیشتر شورای شهر رشت، استانداری گیلان، میراث فرهنگی و سایر نهادهای مرتبط با حوزه گردشگری در استان شد.

  • منبع خبر : حرف تازه

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :