کاشف اسرار – فرماندار رضوانشهر ، ابراز کرد : خبرنگاران خدمت گذاران بی منت ،بدون دستمزد و دستمزد در همه شرایط و به صورت شبانه روزی هستند و اولین و آخرین کسانی می باشند که در کنار مردم حضور دارند و فضا را به سمت آرامش هدایت می کنند.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار از رضوانشهر ، ” سید نادر صفوی میر محله ” عصر امروز طی سخنانی در نشست تجلیل از خبرنگاران که با حضور اعضای شورای تامین و امام جمعه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس علی الخصوص شهدای اصحاب رسانه را گرامی داشت .

وی خبرنگاران را مبارزان خط مقدم با جبهه جنگ و خدمت گذاران بی منت و زبان گویای بیان مشکلات و مسائل جامعه و مردم و انتقال دهنده به مسئولین در طول شبانه روز دانست و اظهار کرد : خبرنگاران بی منت و بدون چشم داشت و دست مزدی در گرما و سرما و بدترین شرایط اولین و آخرین کسانی می باشند که در کنار مردم حضور دارند و فضا را به سمت آرامش هدایت می کنند..

این مسئول ،شغل خبرنگاری را در امتداد شغل انبیاء دانست و متذکر شد : رسالت خبرنگاری بسیار سنگین و حائز اهمیت می باشد و خبرنگاران باید اخبار را به صورت صادقانه و در عین حال با رعایت امانت داری داری کامل به سمع و نظر مردم برسانند و این قشر فرهیخته و عزیز با روایت درست و بیان حقایق در حال جهاد تبیین هستند.

صفوی میر محله ” در وصف رسالت سنگین خبرنگاران به فرموده ای رهبر انقلاب مبنی بر این که : ” بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود ” اشاره کرد و متذکر شد : هم اکنون تعامل و فضای خوبی در شهرستان رضوانشهر بین ائمه جمعه ، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاههای اجرایی در راستای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک بین خبرنگاران و مسئولین ، هم افزایی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان رضوانشهر با بهره مندی از فرمایشات رهبر انقلاب و سیاست های دولت مردمی و بسته های بسیار خوب حمایتی ، معیشتی و هدایتی در اختیار فرمانداری و دستگاه های اجرایی و با اطلاع رسانی خبرنگاران عزیز برای مردم گران قدر بتوان گام های بسیار خوب و اثر گذار برداشت.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :