کاشف اسرار- به دنبال حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های شرق گیلان،کلیپی در فضای مجازی مبنی بر توهین این عضو هیات دولت و با سابقه چهار دوره وزارت به یکی از کشاورزان در لنگرود منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،بنا به بخشی از فیلم منتشر شده در فضای مجازی”محمود حجتی”در پاسخ به اعتراض یک کشاورز درباره وضعیت وادات بی رویه برنج رو یه یکی از مدیران شالی کوبی به شوخی اظهار کرد:”از این سبوس‌ها بهش بدین بخوره!”.

به دنبال طرح این پاسخ برخی با انتشار مطالبی به این عضو هیات دولت تاخته و این اظهارات”حجتی”را توهین قلمداد کرده اند و اگر برخی هم چون خبرنگار کاشف اسرار در محل شالی کوبی و اعتراض کشاورز به وزیر حضور داشتند به این نکته پی می بردند،مالک واحد شالیکوبی مدرن، قبل از اعتراض کشاورز  به “حجتی”بیان کرده استفاده از سبوس برنج سبب درمان دیابت و خوش اخلاقی انسان می شود و سبب لبخند مقامات حاضر شد.

ناگفته نماند بعد از ارائه نظرات شالیکار عزیز گیلانی که در اوج ناراحتی بیان مطلب می نمود، وزیر به منظور ایجاد آرامش مصرف سبوس را پیشنهاد کردند.

لازم به ذکر می باشد مالک واحد شالیکوبی مدرن یاد شده در جریان بازدید وزیر یکی از فواید درمانی سبوس را درمان موثر ریزش مو عنوان کرد و حال با توجه به ریزش موی”اسماعیل فدایی”،به این ضرب المثل ایرانی اشاره می شود:”گر اگر طبیب بودی ، سر خود دوا نمودی”

? در منابع علمی سبوس را قهرمان شادی می دانند که برای تقویت اعصاب مفید است.?سبوس برنج سرشار از ویتامین B بوده و ارزشمندتر از آنست که صرفا بعنوان خوراک دام به آن نگریسته شود!?امروزه مصرف یک قاشق غذاخوری از سبوس برنج در هر نوع غذایی که طبخ می گردد در میان خانواده های آگاه از خواص آن رایج است.

خوب است اشخاص در زمان طرح مطالب بررسی کرده و سپس به نشر مطالب اقدام کنند و شخصی که نسبت به تهیه فیلم از اظهارات رد و بدل شده بین وزیر و کشاورز کرده،اظهارات متولی شالی کوبی مبنی بر فواید استفاده از سبوس و خوش خلقی را هم انتشار بدهد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :