کاشف اسرار-مراسم استقبال و تجلیل مردم گیلان از علیرضا جهانبخش، افتخار آفرین گیلانی تیم ملی در رقابت‌های فوتبال جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه علی رغم این که قرار بود ساعت ۲۱ چهارشنبه سیزدهم تیرماه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار بشود،با تاخیر حدود 40 دقیقه مواجه شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در مراسم تجلیل از این بازیکن تیم ملی،والدین و بستگان جهان بخش حضور داشتند،ضمن این که معاونین سیاسی و امنیتی و عمرانی فرماندار رشت،شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر  و نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خود را به برنامه رساندند.

علی رغم تلاش شهرداری رشت برای نظم بخشی اجرای مراسم و با به کارگیری عوامل یک شرکت تشریفاتی و حفاظتی،به دلیل تعدد متولیان برگزاری برنامه یاد شده و حضور اشخاصی با لباس نارنجی،امشب بی نظم ترین برنامه در پیاده راه فرهنگی این شهر به ثبت رسید و زمان آغاز بی نظمی هنگام ورود بازیکن تیم ملی به محل برگزاری مراسم بود و به دلیل ازدحام جمعیت و بی نظمی،برنامه نیمه کاره به پایان رسید.

لازم به توضیح است در زمان پخش آنلاین بازی بین تیم های فوتبال ایران و اسپانیا جام جهانی روسیه در پیاده راه هسته مرکزی رشت که حفاظت در دست شهرداری بود علی رغم حضور چند هزار نفری تماشاگران ،با نظم خوب برگزار شد.

حضور تعداد زیادی از طرف داران تیم داماش گیلان و “جهانبخش”بر بی نظمی مراسم افزود و علی رغم این که این بازیکن پس از ترک سن و حضور در ساختمان تاریخی شهرداری،متاسفانه بر اثر بی توجهی و ممانعت عوامل انتظامات مستقر در عمارت،از ورود اصحاب رسانه و حتی تعدادی از بستگان”جهان بخش”خودداری به عمل آمد.

ناگفته نماند علی رغم قول شهردار رشت برای اجازه ورود اصحاب رسانه به ساختمان ساعت که قابل تقدیر می باشد،عوامل انتظامات شهرداری در میدان شهدای ذهاب از ورود ممانعت به عمل آوردند به طوری که احدی از عکاسان خبری اهل جیرنده رودبار که دوربین عکاسی متعلق به حوزه”مریم رضا طبع”به عنوان مدیر اجرایی ارتباط با رسانه ها شهردار هم اجازه ورود ندادند.

انتظار می رود مسئولین ارشد شهری به عوامل انتظامات شهرداری تذکرات لازم را جهت ایجاد تعامل،حسن رفتار و حرمت اصحاب رسانه گوش زد کنند و اجازه ندهند این گونه رفتارها تداوم پیدا بکند و دشمن شاد کن بشود.

 

اهدای لوح مزین به تصویر جهانبخش و با متن تقدیر به امضای شهردار رشت و پخش کلیپ استقبال ،تلاوت آیاتی از قرآن کریم،پخش سرود جمهوری اسلامی و سخنرانی جهان بخش از آیتم های برنامه بود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :