کاشف اسرار-پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت هم زمان با سراسر کشور در خرداد ماه سال گذشته برگزار شد و در آن 285 نفر از کاندیداها اعم از زن و مرد به رقابت پرداختند که برخی از آنان دارای شهرت،ثرورت و یا سابقه کار مدیریتی در مجموعه مدیریت شهری این شهر بودند و تصور می کردند به پارلمان شهری راه یابند.

“فرهام زاهد آجی بوزایه”یکی از کاندیداهای ناشناخته این دوره از انتخابات بود لکن به واسطه برادر بزرگترش به نام”فیاض “که ساکن در پایتخت کشورمان بوده و از چهره های سیاسی اصلاح طلبان به شمار می آید و عضویت در هیات مدیره یک کارخانه خودروسازی دارد،توانست در لیست اصلاح طلبان رشت قرار بگیرد و با کسب 21 هزار و 517 رای توانست به عنوان چهارمین منتخب به پارلمان شهری راه یابد.

وی با راهیابی به شورای اسلامی شهر رشت توانست پله ترقی را در اولین سال حضور طی کند و به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی پارلمان شهری انتخاب بشود و با توجه به وظیفه نظارتی طبق قانون و نیز دسترسی به مدارک و مستندات بارها اعتراضات وی در رسانه ها چشم گیر بوده لکن از توان رسانه ها جهت حضور در کمیسیون تحت ریاست خودش جهت کسب خبر یا حداقل مستمع بودن به خوبی استفاده نکرد.

این عضو شورای اسلامی شهر که به اصلاح طلب بودن افتخار می نماید به آنچه می اندیشد،عمل می کند و ابایی از عواقب بعدی رفتار و گفتار خویش ندارد به طوری که به صراحت از عملکرد مدیریت شهر خلاق یونسکو در رشت و سفرهای خارجی صورت گرفته  انتقاد کرده و یا انتشار لیست پرداختی به برخی از رسانه ها سبب بروز انتقادات متعددی نسبت به”خودش شد،لکن صابون انتقادات به تن خویش بزند.

وی حتی در نشست خبری اسفند ماه 96 تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت حضور یافت و بر این نکته اذعان کرد با”سید محمد علی ثابت قدم” قهوه خورده و دم نوش سفارش داده بودند،لکن جهت شهردار شدن دوباره به وی رای نمی دهد.

چنتلمن پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت که شیک پوش است،به سفرهای خارجی  متعددی می رود و از گفتن آن ابایی ندارد که از جمله آنها می توان به  انتشار سه بلیط و حضور در مسابقات جام جهانی بین تیم های ایران و مراکش ،اسپانیا و پرتغال اشاره کرد،لکن یک باره زمان پخش آنلاین بازی بین تیم فوتبال ایران با پرتغال در پیاده راه فرهنگی هسته مرکزی رشت رویت می شود و سبب حیرت برخی از عوام و خواص شد.

البته این چهره سیاسی ناشناخته قبل از برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت برای عوام،در برابر زندگی خویش به صورت لوکس سکوت نمی کند و چندی پیشتر به صراحت،اظهار داشت:از نگاه من تفاوت آنچنانی وجود ندارد اما اگر هم تفاوتی دیده می شود به نگاه من به زندگی برمی گردد که معتقد هستم باید از زندگی لذت برد. اینکه مثلا من لباس یا ماشین خوب نداشته باشم یا سفر نروم فکر نمی کنم دوایی از درد عزیزانی که این امکان برای آنها نیست دوا کند.

زاهد آجی بوزایه در ادامه اضافه کرد:من باید در حوزه کاری خودم بهترین عملکرد را داشته باشم و در کنار آن به تفریح و زندگی خودم بپردازم. فکر می کنم مسئول باید طعم زندگی و لذت بردن از آن را بچشد تا بتواند آن را به مردم منتقل کند.

وی هم چنین متذکر شد:”البته برخی هم هستند که این امکان برای آنها وجود دارد اما بسته به نوع نگاه خود از زندگی لذت نمی برند. شاید از نگاه دیگران کمی عجیب باشد اما من در تعطیلات حتی با برادرم فیاض پلی‌استیشن بازی می کنیم چه اشکالی دارد؟ امیدوارم روزی برسد که همه مردم عزیز بتوانند از زندگی خودشان لذت بیشتری ببرند”.

درباره “زاهد آجی بوزایه”به همین قدر نمی توان بسنده کرد به طوری جنتلمن می باشد که اگر اشتباهی در نحوه گفتار و کردار از خودش رخ بدهد به صراحت جلوی جمع از شخص مخاطب عذرخواهی یا دل جویی می کند که نمونه بارز آن می توان به بوسیدن سر”سید امیر حسین علوی امندانی”به عنوان رئیس جوان شورای اسلامی شهر رشت و یا عذرخواهی کردن از خبرنگاری در جمع خبرنگاران هنگام برگزاری نشست خبری در اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد.

وی از آن دسته افرادی نیست به واسطه داشتن سمت عضویت در شورای اسلامی شهر،به دنبال آن باشد آهسته برود و بیاید و یا خدای نکرده خط اتو البسه بر تن کرده چروک بخورد به طوری که زمان برگزاری مراسم استقبال و تجلیل از بازیکن تیم ملی فوتبال در شب گذشته کنار “علیرضا جهان بخش”ایستاد و به دنبال نظم بخشی بود و حتی زمان ورود این بازیکن به ساختمان تاریخی شهرداری ،رو به جمعیت ایستاد و به هنجار شکنی تعداد محدودی از افراد تجمع کننده که به زور قصد ورود داشتند،واکنش نشان داد.

النهایه باید به این نکته اشاره کرد که خون اصلاح طلبی در بدن این عضو شورای اسلامی شهر تا حدودی می جوشد و انتظار می رود روحیه تعامل با اشخاص خاص از جمله روزنامه نگاران را هم در سرلوحه امورات خویش قرار بدهد و روحیه جنتلمن بودن هم حفظ بشود.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :