کاشف اسرار-صبح امروز جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت در غیاب حامد عبداللهی به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و هفت عضو پارلمان شهری با استعفای شهردار از این سمت موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،این جلسه که در تالار صحن شورای اسلامی شهر در ساختمان تاریخی محل استقرار این نهاد عمومی غیر دولتی برپا شد،محمد حسن عاقل منش،سید امیر حسین علی امندانی،فاطمه شیرزاد،رضا رسولی ومحمد حسن علی پور کسبخی با بالا بردن دستان خویش با استعفا موافقت و احمد رمضان پور نرگسی،فرهام زاهد آجی بوزایه و بهراد ذاکری مخالفت کردند.

با پذیرش استعفای “مسعود نصرتی قزوینی نژاد”از سمت شهردار رشت،علی بهارمست متولد 1353 شمسی،دارنده مدرک تحصیلی مهندسی عمران و کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری و دارای سابقه کاری در سمت های مختلفی در بدنه این نهاد عمومی غیر دولتی با کسب ده رای به عنوان سرپرست برای مدت 3 ماه انتخاب شد.انتصاب فردی بی حاشیه و مردی برای تمام فصول است.

معاون منطقه دو شهرداری، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، معاون اداری و مالی شهرداری، معاون خدمات شهری شهرداری و معاون عمران و امور زیربنایی شهرداری در کارنامه کاری وی مشاهده می شود،ضمن این که در شهریور ماه 92 هم عهده دار سمت سرپرستی شهرداری شد.

یعقوب امیری، اصغر کامران راد و محمد رضا شیرزاد به ترتیب مدیر اسبق امور مالی شهرداری مرکز،سرپرست منطقه دو شهرداری و معاون مالی شهردار از دیگر گزینه ها برای تصدی پست سرپرست شهرداری،ی بودند که برای احراز این سمت رای نیاوردند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :