کاشف اسرار-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت،با اذعان بر این که فضایی ایجاد کردیم که شهردار به سمت درب خروجی و استعفا برود،تاکید کرد: به شخصه از مردم عذرخواهی می کنم که با یک مدیر سطح ملی بد عمل کردیم
به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،فرهام زاهد آجی بوزایه در جلسه فوق العاده صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت برای بررسی استعفای شهردار که مورد موافقت قرار گرفت از 7 عضو پارلمان شهری که به قزوین  رفتند و مسعود نصرتی قزوینی نژاد را جهت تصدی سمت شهردار رشت به این شهر آوردند،قدردانی کرد.
وی با تصریح بر این که نصرتی شهردار وی  نبوده ولی برای تصدی سمت شهردار رشت  در آن شرایط زمانی و در یک فرآیند رای داده است،خاطر نشان کرد: وقتی در این فرصت قرار گرفتیم، باید از این فرصت استفاده می کردیم.
این مسئول،متذکر شد:به شخصه معتقدم این مراقبت را نداشتیم و متاسفانه رسانه زدگی فرضا من زاهد باعث شد،حرفهایی بزنم که شهرداری امن به نظر نرسد.شرایطی به وجود آوردیم که نصرتی به این تصمیم برسد که استعفا بدهد و برود.
زاهد آجی بوزایه با اشاره به مهاجرت خویش در دهه های گذشته از لشت نشاء شهرستان رشت به شهر رشت،ابراز کرد: بنده به رشت علاقه دارم امروز یقین دارم که رفتن نصرتی به رشت و مدیریت شهری آسیب می زند.
وی ادامه داد:بدنه تحت مدیریت “نصرتی” نشان می دهد که چقدر از رفتن وی، مدیران و کارشناسان نگران هستند. حتی با تعطیلی کارگروه ها و پاداش هایی که در شهرداری قطع شد و بنده به عملکرد وی نمره بسیار خوب می دهم.
عضو شورای اسلامی شهر رشت،اذعان کرد:گاهی از این زبان کوچک کلامی خارج می شود که آثار مخربی خواهد داشت و قلم دوستان رسانه ای همچنین بود. ما باید به سمتی پیش برویم که خاطر بدی از رشت به جا نگذاریم که همگان توصیه کنند به رشت نروید.
به گفته زاهد آجی بوزایه،موضوعات عنوان شده از سوی اعضای شورا، امروز واقعیت این شهر است. ما فضایی ایجاد کردیم که نمی خواهم به خاطر حفظ وحدت وارد جزییات شوم اما فضایی ایجاد کردیم که مدیر شهرداری به سمت درب خروجی برود. وی پیشنهاد منطقه آزاد کیش را هم داشت ولی نپذیرفت.
وی با تاکید بر این که  وفای به عهد یک طرفه نمی شود. به طرح این سئوال خطاب به اعضای پارلمان شهری پرداخت مبنی بر این که چه طور باغ سبزی نشان می دهیم ولی همکاری نمی کنیم و همه پشت مدیر شهرداری را خالی می کنیم،متذکر شد: نه تنها اعضای شورا بلکه نیروهای بازرسی و دستگاه قضایی و… مدام شهردار را مورد پرسش قرار می دهند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت و فعال اصلاح طال در پایان،تاکید کرد:اگر امروز استعفای وی را می پذیرم به این دلیل که به راحتی مسیر خود را طی کنند. به شخصه از مردم عذرخواهی می کنم که با یک مدیر سطح ملی بد عمل کردیم.
Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :