کاشف اسرار-مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ،ابراز امیدواری کرد قطار توسعه این شهر مسیر خودش را به درستی ادامه بدهد ولی کارکنان شهرداری توان مدیریت ناپایدار و عدم توسعه پایدار را در این شهر ندارند

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،فاطمه قدیمی حرفه در جلسه شورای اداری شهرداری رشت که به منظور برگزاری مراسم داخلی تودیع شهردار و معارفه سرپرست این نهاد عمومی غیر دولتی برگزار  گردید،مدعی شد:قبل از تصدی پست شهرداری رشت توسط “مسعود نصرتی قزوینی نژاد”هیچ گاه شاهد برگزاری مراسم تودیع و یا بدرقه شهرداران نبوده ایم.

وی ادامه داد:امیدواریم قطار توسعه شهر رشت با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و در یک سال اخیر با پشت کار،صبوری و دیدگاه ساختاری “مسعود نصرتی قزوینی نژاد”پیش رفت،مسیر خودش را به درستی ادامه بدهد.

این مسئول در حالی که بغض در گلو داشت،متذکر شد:بنده از جمله افرادی بودم که انتقادات زیادی را به “نصرتی قزوینی نژاد”عرض می کردم ولی واقعیت موضوع این گونه است که شهرداری رشت و کارکنان آن بیشتر از این توان مدیریت ناپایدار و عدم توسعه پایدار در این شهر را ندارند.

قدیمی حرفه،با ابراز خرسندی از این که شهردار مستعفی رشت در مسند بالاتری و جایگاه بهتری در مجموعه سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور به ادامه خدمت می پردازد،متذکر شد:با شناختی که از “نصرتی قزوینی نژاد”داریم به طور یقین از ادامه قطار توسعه شهرداری رشت حمایت می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد این حمایت و پیگیری از طرف شهرداری رشت با تصدی پست سرپرست شهرداری رشت توسط”علی بهارمست”و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر  وجود داشته باشد .

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :