کاشف اسرار-اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شفت که اقداماتی در حد هماهنگی را بر عهده دارد از زمان تاسیس تاکنون دارای 4 مدیر بوده به طوری اولین مدیر در شهرستان دیگر مشغول به کار می باشد،مدیر بعدی از این سمت خداحافظی کرده است،دیگری به دستگاه اجرائی دیگر منتقل و استخدام شده و مدیر فعلی در برخی از روزها به دلیل داشتن دو سمت،یکی در اداره کل و دیگری شهرستان شفت در حال تردد است.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار در حوزه اجتماعی،منصور هادی پور در زمان فعالیت به عنوان اولین مدیر اداره شفت نسبت به برگزاری جشنواره های متعدد بومی و محلی اقدام کند و چند سالی می باشد به عنوان مدیر شهرستان رضوانشهر مشغول به کار است.وی بارها به عنوان کارمند نمونه انتخاب شده است ولی در برابر برخی،خوش قول نیست،محمد امیری نژاد هم از این سمت وداع کرده و هم اکنون دارای سمت کارشناسی در اداره کل و نیز مسئول یگان حفاظت شهرستان شفت است.

نتیجه تصویری برای منصور هادی پور میراث فرهنگی

مدیر سابق میراث فرهنگی شفت در زمستان سال گذشته لقا را به بقا ترجیح داده و به عنوان کارشناس امور مالی دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان استخدام و مشغول به کار شده است،

لازم به توضیح می باشد ابراهیم هوشیار در زمان فعالیت در سمت مدیر میراث فرهنگی شفت از نیروهای پرتلاش و پاسخگو به شمار می آمد و تعدادی جشنواره بومی و محلی هم برگزار کرد و حیف این دستگاه رفت ولی استخدام شد.

مدیر فعلی میراث فرهنگی شفت که از اسفند ماه سال قبل عهده دار این پست شده هم زمان دارای سمت کارشناس فنی در حوزه معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بوده به طوری که در طول هفته فاصله بین رشت تا شفت را تردد می کند و گاهی هم در فرمانداری به دنبال پیگیری امورات اداری است.

بنا به شنیده های غیر رسمی که صحت و سقم آن در دست بررسی بوده و مورد تائید این رسانه نیست،اداره مذکور فاقد ساختمان مستقل بوده به طوری که در بخشی از اداره کمیته امداد این شهرستان واقع در بخش احمد سرگوراب مستقر بوده و فقط دارای 1 نیروی یگان حفاظت است .

گاهی از اوقات اهالی شفت برای امورات به محل استقرار اداره مراجعه می کنند با عدم حضور “سعادت اله مسعودی”مواجه می شوند،ضمن این که زمان برگزاری دومین جشنواره جوکول روستای میرسرا با خودروی شخصی رویت شد،آیا فاقد خودروی اداری است؟.

لازم به تاکید می باشد در صورتی که این اداره به غیر از مدیر،فاقد کارمند اداری باشد،ضرورت دارد در راستای تحقق بند 5 ماده اول و بند 9 ماده 6 حقوق شهروندی در نظام اداری مصوبه شورای عالی اداری ،اقدام بشود.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :