کاشف اسرار-فرماندار رشت با تاکید بر این که مدیری بین خود و رسانه دیوار می‌کشد، عیب از وی است،اعتقاد دارد:”مدیر موفق همواره با صداقت در عمل و گفتار، از انعکاس و بیان عملکرد و اخبار حوزه مسئولیتی خود به خبرنگاران و رسانه‌ها واهمه‌‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،سیدمحمد احمدی فرماندار شهرستان رشت عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در فرمانداری رشت و با حضور حدود 180 نفر خبرنگار برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: فضای رسانه همواره برای مسئولین یک فرصت محسوب می‌شود تا در خدمت‌رسانی به مردم کمک کوشا باشند.

وی با تاکید بر این که اگر مدیری بین خود و رسانه دیوار می‌کشد، عیب از وی است،اعتقاد دارد: مدیر موفق همواره با صداقت در عمل و گفتار، از انعکاس و بیان عملکرد و اخبار حوزه مسئولیتی خود به خبرنگاران و رسانه‌ها واهمه‌‌ای ندارد.

این مسئول،خاطر نشان کرد:4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در طول این مدت همواره مورد هجمه و توطئه دشمنان قرار گرفته است، استراتژی «جمهوری اسلامی» طبق قانون اساسی ایران تدوین شده است؛ اکنون هم حکومت ایران بر اساس همان استراتژی اداره می‌شود.

احمدی با تصریح بر این که تحریم‌های ناجوانمردانه که از شروع انقلاب تاکنون ادامه داشته، در پی تدوام و استحکام انقلاب اسلامی بر کشور تحمیل شده است،متذکر شد:در دنیا «شفافیت» یکی از مولفه‌های موفقیت محسوب می‌شود،در چنین شرایطی اگر مدیری از انعکاس و شفاف سازی مسائل امتناع ورزد، فرصت را برای دشمنان فراهم می‌کند.

وی با ابراز تمایل به بیان نقدهای منصفانه،اذعان کرد: باید در نقدها مصلحت را در نظر بگیریم زیرا شاید بسیاری از راستی‌ها را نتوان بازگو کرد؛ اگر مدیری همواره مشکلات را بیان کند، امیدواری از جامعه سلب می‌شود.

نماینده عالی دولت در رشت،بیان کرد:مدیری موفق است که بتواند با وجود مشکلات به پیگیری مسائل و رفع موانع بپردازد،بنابراین برای عبور از مقاطع حساس باید از ظرفیت رسانه و خبرنگاران بهره‌مند بشویم، خصوصا در برهه حساس فعلی اخبار شما خبرنگاران، تاثیرگذاری بالایی دارد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :