کاشف اسرار-چندین ساعت به برگزاری هفتاد ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت باقی مانده است و همه نگاه ها چشم انتظار عبور اعضای پارلمان شهری از پیچ تاریخی شهردار این شهر هستند.

تاکنون برخی از رسانه ها و کانال های فضای مجازی و حتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان هشدار داده اند که چنان چه در مهلت قانونی شهردار انتخاب نشود مراحل قانونی وجود دارد که باید اجرا شود که سخن از انحلال احتمالی شورای اسلامی شهر به دلیل ناتوانی در انتخاب شهردار است.

لازم به تذکر می باشد علی رغم این که اعضای شورای اسلامی شهر به وضعیت فعلی عدم  انتخاب شهردار گلایه دارند و احیانآ برخی هم بیرون از مجموعه پارلمان دلشان با انحلال شورا خنک می شود ولی امیدواریم با فضل خداوند متعال و وجود اعضای کار کشته ای مثل سید امیر حسین علوی امندانی،احمد رمضان پور نرگسی و اسماعیل حاجی پور و با هدایت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از این پیچ عبور کنیم.

اگر شورای اسلامی شهر منحل بشود امورات به استاندار گیلان محول می شود ولی شهرداری رشت رشت که بدهی و مطالبات زیادی دارد،برخی از پرسنل قراردادی خلاف قانون عهده دار پست هایی طبق چارت هستند که باید به نیروهای پیمانی و رسمی محول بشود و علاوه بر و از همه مهم تر این شهر برای توسعه و پیشرفت نیاز مبرم به داشتن شهردار دارند،بنابراین انحلال شورا به صلاح نیست.

بنا به شنیده ها  “سیدمجتبی خدمت بین دانا”دیگر علاقه ای به تصدی پست شهرداری رشت ندارد و از جمله گزینه های دارای تمایل تصدی این پست،”رضا ساغری”و”حجت جذب”می باشند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :