کاشف اسرار-رییس اتحادیه صادرکنندگان و بازرگانان گیلان،تاکید کرد:تا مادامی که دولت خود را پشت یک دیوار شیشه‌ای کدر محصور و مخفی کرده است و در پشت این دیوارها برای بخش خصوصی تصمیم‌ می‌گیرد این نوع تصمیم‌گیری‌ها گره‌ای از مشکلات بخش خصوصی نمی‌گشاید

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،قاسم رضائیان در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان با رئیس و معاونین پارک علم و فن آوری استان با بیان این مطلب اظهار کرد:راه نجات اقتصاد کشور استفاده از دیدگاه و نظر و تجربیات بخش خصوصی است.

به گفته وی،تا مادامی که دولت خود را پشت یک دیوار شیشه‌ای کدر محصور و مخفی کرده است و در پشت این دیوارها برای بخش خصوصی تصمیم‌ می‌گیرد که این نوع تصمیم‌گیری‌ها گره‌ای از مشکلات بخش خصوصی نمی‌گشاید .

این فعال بخش خصوصی خطاب به دولت تصریح کرد: دولت باید از پشت دیوار شیشه‌ای کدر بیرون آمده و مشکلات بخش خصوصی را از نزدیک لمس کرده و برای رفع مشکلات بخش خصوصی از خود بخش خصوصی دارای تجربه چاره کار را جستجو کند.

رضاییان پارک علم و فناوری را یک نهاد بسیار ارزشمند در حوزه دانش، پژوهش، علم و تکنولوژی دانست و اعتقاد دارد:”مارکتینگ امروز می‌طلبد که به‌صورت دانش‌بنیان و نوین باشد و پارک غلم و فن آوری گیلان این تجربه و کارایی لازم را دارد و باید مدیر جدید حرف‌های افراد دارای تجربه و تخصص را بشنوند و با تعامل برای آن راه جدید پیدا کنند .

وی اذعان کرد:حوزه چای که گیلان به‌عنوان بزرگترین و باکیفیت‌ترین استان کشور در تولید و عرضه چای در کشور محسوب می‌شود متاسفانه نگاه غیرعلمی و غیرتخصصی و صدور مجوزهای فله‌ای هم تولید و هم صنعت چای را به ورطه نابودی کشانده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت چای نوبر املش،خاطر نشان کرد: امروز از 36 هزار هکتار زیر 20 هزار تن چای در گیلان برداشت می‌شود ،برای این تعداد زیر 35 واحد صنعتی می‌تواند مشکل فرآوری چای را مرتفع کند در حالی‌که بیش از 215 واحد کارخانه چای‌سازی دارای مجوز هستند و باز در این بخش مجوز صادر می‌شود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :