کاشف اسرار-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی روزهای گذشته در یک مراسم رسمی نسبت به ارائه لوح تقدیر صادره توسط معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهم دی ماه جاری به رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری به پاس اجرای عمومی مستمر تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی و هنری این شهر،کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،فیروز فاضلی در این مراسم لوح سپاس سید مجتبی حسینی را تقدیم علی رضا حسنی لفمجانی کرد ولی این لوح با سوتی مواجه شد و از فاضلی به عنوان استاد دانشگاه  گیلان آن هم تحصیل کرده در مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی بروز اشتباهی بعید است که لوح تقدیری به عنوان معاون سازمان فرهنگی شهرداری رشت ارائه کند.

فاضلی که از 93 تاکنون عهده دار سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان می باشد اطلاع ندارد که رئیس سازمان مذکور از اواخر 95 عهده دار این سمت می باشد،سمت “حسنی لفمجانی”معاون نیست،بلکه ریاست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت را بر عهده دارد؟آیا وی قبل و یا هنگام اعطای لوح تقدیر متن آن را رویت نکرد تا پی به اشتباه ببرد و چنین سوتی رخ ندهد؟

انتظار می رود فاضلی از این پس در هنگام اعطای لوح های تقدیر نسبت به بررسی متن آن دقت کافی را داشته باشند تا خدای ناکرده باعث بروز چنین سوتی ها نباشیم.

ناگفته نماند محمد رضا باقری پور به عنوان مدیر مسوول پایگاه خبری می رشت که از کارمندان شهرداری رشت می باشد عین تصویر لوح تقدیر و سوتی مذکور در رسانه خود بدون بیان این اشتباه منتشر کرد.ضمن این که تئاتر را تاتر نوشت!در حالی که طرز درست نوشتن آن،این گونه است:تآتر

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :